Aviseringar
Rensa alla

HAHAHA för skön (pajjade glajjor)


Ämnesstartare

vem tycker du var bäst av dessa två gullungar? hade någon av dem hedern i behåll efteråt, måntro?

och vilken del var din favoritdel av bråket?? min var från 1:25 och framåt nämligen 😀


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

Ingen av dem (Du röstade på detta alternativ)

Fast de kommer väl undan eftersom de bara är småpojkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

Ingen av dem (Du röstade på detta alternativ)

Tråkig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

Militärbyxorna (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inte humorn i detta, mobbing ju. Han med kameran borde ju ha hjälpt glasögonkillen när han ville komma loss. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

Ingen av dem (Du röstade på detta alternativ)

Egentligen.
Me.
Kunde inte låta bli att skratta högt när glasögonkillen snubblade på mattan och blev jääättearg när hans glasögon gick sönder.
Men, jag tycker inte att små pojkar borde slåss, och absolut inte mobbas heller för den delen. [no-no][no-no][no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hormoner [love]

Dold text: förresten så pajjar glasögonormen sina egna "glajjor" med högerfoten runt 1:00 [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ser inte humorn i detta, mobbing ju. Han med kameran borde ju ha hjälpt glasögonkillen när han ville komma loss. [sad]

men de blev nog vänner sen igen!

sötnos:

Kunde inte låta bli att skratta högt när glasögonkillen snubblade på mattan och blev jääättearg när hans glasögon gick sönder.
Men, jag tycker inte att små pojkar borde slåss, och absolut inte mobbas heller för den delen. [no-no][no-no][no-no][no-no][no-no]

haha min favvo-del också [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

haha min favvo-del också

Kommer ihåg när pojkarna man kände i fjortonårsåldern gjorde såntdär, för att verka så tuffa. Och den som klantade till sig blev alltid så arrrrrg och förtvivlad. Det var mer pinsamt än tufft tyckte jag alltid. [blush] Det blev så obekvämt för klanten liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha, killens övriga uppladdningar är så galet pubertala, alla är dubbade "parodier" med en sjukt massa bög i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

hahaha, killens övriga uppladdningar är så galet pubertala, alla är dubbade "parodier" med en sjukt massa bög i.

haha mjo. djungelboken o grejer
"tycker du inte han är lite väl ung, baloo?"
-jag... tänkte inte sätta på honom så hårt" [blush]


   
SvaraCitera

Hela knasiga alla tre ju. Herrejisses.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så pinsamt [sad] Skämdes lite för mänskligheten när jag såg detta...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är en sjuk människa som postar den där videon!!! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baader_Meinhof:

Du är en sjuk människa som postar den där videon!!! [cry]

fail

sötnos:

Kommer ihåg när pojkarna man kände i fjortonårsåldern gjorde såntdär, för att verka så tuffa. Och den som klantade till sig blev alltid så arrrrrg och förtvivlad. Det var mer pinsamt än tufft tyckte jag alltid. [blush] Det blev så obekvämt för klanten liksom.

arrrrg[mad] hehe, men aa fyfan. kan inte ens komma ihåg den åldern [cute]


   
SvaraCitera