Aviseringar
Rensa alla

HAHAHAHA! GERT [love]


Ämnesstartare

ChickiBull:

[no-no] Han va så grym när han tröck ner alla som ringde in

Eller?

ChickiBull:

Tänkte ringa å säga han skulle regga sig på UM

Nej tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Hoppashoppashoppas!

Ja, det kommer fler tillfällen. Gå in på hemsidan o se när, för jag tycker jag hör honom jämnt när jag lyssnar på radio vid den här tiden - vilket inte alls är ofta. Typ när jag kör kortare sträcka med bilen - vilket inte alls är ofta. Alltid lyckas jag dock göra det när han är på radion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Säg ett program då [zzz]

program? titta på stand-up eller nått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah, jag hörde för några veckorsedan då det ringde nån och sa att hon var behov av kuk.. några min senare ringde en kärringjävel & vart jävligt förbannad.. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte om Gert.
Sorry.
Han är så tråkig och gubbsjuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

program? titta på stand-up eller nått.

det är ju inte ens i närheten av samma sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

det är ju inte ens i närheten av samma sak

dock 100 ggr roligare att lyssna på typ magnus betner än gert fylking i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

han är bara spydig

Tror jag måste påpeka att han är inte bara spydig. Dom få gånger jag prickat in att man kunnat ringa in till Gert har det ungefär varit 50% spydighet och 50% seriöst så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

dock 100 ggr roligare att lyssna på typ magnus betner än gert fylking i alla fall.

Fast han gör ju inte ens samma sak så fattar inte hur det kan va relevant [tard]

Storchen84:

Tror jag måste påpeka att han är inte bara spydig. Dom få gånger jag prickat in att man kunnat ringa in till Gert har det ungefär varit 50% spydighet och 50% seriöst så...

Fast de 5-10 samtal jag hörde var han bara spydig. Kanske hade en dålig dag eller nått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Fast de 5-10 samtal jag hörde var han bara spydig. Kanske hade en dålig dag eller nått

[surprised]Mot alla dom 5-10 du hörde?[shake]Men ja det kan ju stämma att han hade en dålig dag, eller kanske har en "hemlig diss-dag" ;D Jag lyssnar inte så mycket... som mest har jag väl hört 5-6 samtal o där fördelningen varit ungefär 60% seriöst/halvseriöst och 40% rent diss. Inte bara på dessa 5-6 samtal som jag hörde som mest vid ett lyssningstillfälle, utan när jag hör honom rent allmänt tycker jag att det är dom siffrorna... så svårt att veta...

Fast... palla lyssna för att ta reda på det. Har hellre fel[crazy]

Det är dessutom för mycket reklam. Saknar Rally i P3[love]


   
SvaraCitera