Aviseringar
Rensa alla

HAHAHAHAHAHA


Ämnesstartare

vilken underbar jävla video asså! lätt den bästa musikvidoen på jävligt länge!! gör låten ännu bättre.


   
Citera
Ämnesetiketter

"Im not afraid!
to throw a chair.
It was from Ikea.. so i dont care"

<3


   
SvaraCitera
sincan

patrick bateman:

vilken underbar jävla video asså! lätt den bästa musikvidoen på jävligt länge!! gör låten ännu bättre.

Videon var ganska ball, låten lämnade dock mer att önska. Gillar inte hiphop överlag och detta till stora delar pga att beaten ofta är så fattiga, man gör en text man gillar och så känns det som om man bara "kom igen släng ihop något fort som funkar". Min åsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

"Im not afraid!
to throw a chair.
It was from Ikea.. so i dont care"

gud vilken tråkig skit

sincan:

Videon var ganska ball, låten lämnade dock mer att önska. Gillar inte hiphop överlag och detta till stora delar pga att beaten ofta är så fattiga, man gör en text man gillar och så känns det som om man bara "kom igen släng ihop något fort som funkar". Min åsikt.

vidoen är grym! låten är rätt bra, blev bättre med vidoen

haha va? helt fel ju. vissa beats är jobbiga men beror på vem som gör dem. beats som folk som dr. dre gör är inte kassa. men ändå. beatet är inte så viktigt i hiphopen. är texten som är viktig


   
SvaraCitera

patrick bateman:

gud vilken tråkig skit

Klart du tycker det, eftersom de paroderar på din Jesus [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Klart du tycker det, eftersom de paroderar på din Jesus

haha. nej beror faktiskt inte på det. den var kass. jag gillar sällan parodier men vissa är roliga

jag gillar werid al's (eller vad fan han heter) eminem parodi.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha. nej beror faktiskt inte på det. den var kass. jag gillar sällan parodier men vissa är roliga

Key of Awesome är ju typ bäst någonsin på parodier [zzz]

patrick bateman:

jag gillar werid al's (eller vad fan han heter) eminem parodi.

Är väl för att han inte framställer Eminem som en en homofobisk wannabe-wankster kanske? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Key of Awesome är ju typ bäst någonsin på parodier

aldrig hört talas om

Slumpartad:

Är väl för att han inte framställer Eminem som en en homofobisk wannabe-wankster kanske?

ja precis. är ju en seriös och rolig parodi. att höra folk kalla eminem homofob och wankster är så sjukt tråkigt och ointressant som bara den. sån skit sa folk för 10 år sen. var inte roligt då och är inte roligt då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Musik


   
SvaraCitera