Aviseringar
Rensa alla

HAHAHAHAHAHAHA


Ämnesstartare

Proteus:

Var det du som skrev det? 

haha näe? jag läste i komentarerna att det var fejk och folk förklarade varför.. komentarerna har oftast rätt^^

men kul ändå


   
SvaraCitera

enkaka:

haha näe?

"Okej". [crazy]

enkaka:

jag läste i komentarerna att det var fejk och folk förklarade varför.. komentarerna har oftast rätt^^

men kul ändå

Haha, varför ljuger du? Nu blev jag tvungen att läsa resten av kommentarerna, bara för det. Det står ingenting om att det skulle vara fejk. sucramnormark (Marcus Normark? Du?) var den enda som påstod det, eftersom han misstog staden Santa Ana för ett namn.

Tro mig, det är på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Det står ingenting om att det skulle vara fejk.

Men va? kommentaren du skrev antydde ffs de

Proteus:

Tro mig, det är på riktigt.

jag tror inte det. kass klippning oxå, den fis i flera variater på youtube. kolla själv den är om diskuterad


   
SvaraCitera

enkaka:

Men va? kommentaren du skrev antydde ffs de

Läste du ens vad jag skrev? Jag menade bortsett från den kommentaren. Personen som skrev det där dumförklarade ju sig själv totalt, då Santa Ana var staden det hela utspelade sig i. "Killen som pratar i början" heter samma sak hela videon igenom. Har det fortfarande inte gått in i ditt huvud?

enkaka:

jag tror inte det. kass klippning oxå, den fis i flera variater på youtube. kolla själv den är om diskuterad

Haha, tro vad du vill. Jag har länkat till artiklar om händelsen, räcker inte det så vet jag inte hur jag ska övertyga dig. Du verkar inte ha alla hästar i stallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte fejk, acceptera ffs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Du verkar inte ha alla hästar i stallet.

vilka koola uttryck du kommer med, smarta_grabbeN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera