Aviseringar
Rensa alla

HAHAHAHAHAHAHAHAH1!!!


Ämnesstartare

isola:

ta reda på!

hehe nää ^^ fan vad många par det finns!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Iof. Har också. Samt en smått pollenallergisk katt.

Jag tycker mest det är jobbig att bli skitig om fötterna när jag gått ut. [blush]

isola:

[sad][sad][sad]

Har en kompis som jobbar på förskola och hon har pratat om hur många föräldrar verkligen inte vill veta av barnen (och det behöver inte var jobbiga ungar). De tycker bara barnen är jobbiga och vill ha dem på förskola så mycket de kan.

isola:

beror ju på ens föräldraskap

Ungarna ovan - även om de inte är jobbiga nu så lär det bli det när de blir äldre. =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Har en kompis som jobbar på förskola och hon har pratat om hur många föräldrar verkligen inte vill veta av barnen (och det behöver inte var jobbiga ungar). De tycker bara barnen är jobbiga och vill ha dem på förskola så mycket de kan.

Ja det är ju så! 🙁 de borde ju ha tänkt på det innan. Såklart att föräldrarna ska få ha egentid, men inte på barnens bekostnad. Många ungar har ju galet långa dagar. En unge brukade vara på dagis i runt tio timmar varje dag, vilket är alldeles för mycket när man är ett-två år. När jag var ledig brukade jag ofta se hennes föräldrar på stan med sina kompisar. Ville gå fram och säga åt dem. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

En unge brukade vara på dagis i runt tio timmar varje dag, vilket är alldeles för mycket när man är ett-två år. När jag var ledig brukade jag ofta se hennes föräldrar på stan med sina kompisar. Ville gå fram och säga åt dem. [sad]

Dubbelusch [sad]
Skulle vara bra med öppet köp på barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Skulle vara bra med öppet köp på barn.

ja något sådant [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Sexdagboken?

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Postorderhoran 🙂

Jahaaa... [blush] Men minns inte vilket år du var född.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

är ni gifta på riktigt eller är det bara ngt du kallar din flickvän

Vi är gifta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Vi är gifta.

Kyrka och hela paketet? Varför? Om jag får fråga. Ni tycker om varandra såklart, men liksom varför giftermål nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kyrka och hela paketet?

Nej, håller inte på med sånt.

isola:

Varför? Om jag får fråga. Ni tycker om varandra såklart, men liksom varför giftermål nu?

Av samma anledning som alla andra kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Av samma anledning som alla andra kanske?

Alla gifter sig väl inte av samma anledning. Det är ju mest en religiös grej och tror man inte på sådant så är det ju många som väljer att vara sambos istället, särskilt i ung ålder. Men jag vet inte, har aldrig känt lust till att gifta mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det är ju mest en religiös grej

Skulle säga att det är förhållandevis vanligt att icke troende gifter sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Skulle säga att det är förhållandevis vanligt att icke troende gifter sig.

Klart att det händer, men eftersom det i grunden är en religiös ceremoni så är det väl främst av den anledningen kanske. Förutom traditionella då. Men det är ju en fin sak att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men eftersom det i grunden är en religiös ceremoni så är det väl främst av den anledningen kanske.

Vilken religion tänker du på nu? Kristendomen? Då är det ju bröllopet ett sakrament. Men säg mig, känner du till några som på senare tid, sagt att de gifter sig för deras tro skull? Detta tror jag är jätte ovanligt! Inget ont om det du trodde, dock. Helt ärligt så tror jag att människor finner en trygghet i att gifta sig i Svenska kyrkans regi, men inte direkt på några religiösa grunder... njae. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Klart att det händer, men eftersom det i grunden är en religiös ceremoni så är det väl främst av den anledningen kanske.

Tror icke detta är sant i dagens datum.


   
SvaraCitera