Aviseringar
Rensa alla

Hajhaj


Ämnesstartare

Jag tycker att ALLA ska spela in sin röst här och lägga upp i tråden. Finns nog en liknande tråd, men den hittar jag inte. Och i denna tråd är det OBLIGATORISKT.
Säg vadsomhelst, och om ni inte kan komma på någonting så kan ni berätta vad ni ser framför er. GOGOGO.

(ska också göra när jag lokaliserat min mikrofon)

Image


   
Citera

isola:

ska också göra när jag lokaliserat min mikrofon

Brukar också köra på den eller att "min mick är trasig" när jag inte känner för att prata i skype t.ex.!

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var hostar man ljudklipp? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Brukar också köra på den eller att "min mick är trasig" när jag inte känner för att prata i skype t.ex.!

Fast jag kommer att ha hittat min till ikväll [no-no]

mrman:

Var hostar man ljudklipp? [crazy]

OM MAN KLICKAR PÅ OBLIGATORISKT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

OM MAN KLICKAR PÅ OBLIGATORISKT

Hahah var det så enkelt 😀


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Lounge

hjälp


   
SvaraCitera
Paseo

Jaa zymba hade av någon konstig anledning missat min röst så det kanske finns fler som har det så då lägger jag upp min senaste fason här.
Har spelat in lite från mitt café mellan kunderna som jag ska ladda upp en dag när jag orkar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile]

ingen har nog uttalat isola så


   
SvaraCitera
Paseo

hahahaha tänkte också på det

kan förresten tillägga att det kom en gubbe som samlar på klockor till mitt café. Han erbjöd mig 2000 för klocktekannan men jag sa nej. Så jag hoppas nu sannerligen att han skojade hahahahaha [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

nej. Så jag hoppas nu sannerligen att han skojade hahahahaha [chocked]

Säkert inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

hahahaha tänkte också på detkan förresten tillägga att det kom en gubbe som samlar på klockor till mitt café. Han erbjöd mig 2000 för klocktekannan men jag sa nej. Så jag hoppas nu sannerligen att han skojade hahahahaha

Sälj sälj sälj [wink]


   
SvaraCitera
Paseo

isola:

Säkert inte!

mrman:

Sälj sälj sälj

Hahahaha tja han är typ stamkund i mitt café utan att någonsin köpa något, han är så rolig, som om han var från en film, och han brukar ha med sig världens gosigaste hund som heter Kompis. Han har långt vitt skägg precis som tomten haaha. Och hans hus har jag alltid tänkt på när jag vart i Grebbestad, ett rött och grönt med massa seriefigurer på [love] mitt i centrum också

han är sååååå cool


   
SvaraCitera

men guud hö jobbigt dä örker jä inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

men guud hö jobbigt dä örker jä inte

isola:

OBLIGATORISKT.

[no-no]


   
SvaraCitera