Aviseringar
Rensa alla

Håkan Hellström på Skansen


Volvo4life: Men han visade ju iaf att sjunga live, det kan han inte. Men det är ju klart som buljong; Han kan ju heller inte sjunga på skiva ens, så att.

Haha, påminner mig om en presentation inom SvC i Gymnasiet. Det var några brudar som hade "redovisning" om honom. Då sa de tydligt att han är så bra för att han visar att man inte behöver kunna sjunga för att vara artist!

Är rätt tondöv av mig, så vet ej om det är sant eller ej!


   
SvaraCitera

df rqp:

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Men han bevisar ju, liksom många andra idag, att man behöver inte sångröst för att få skivkontrakt.


   
SvaraCitera

Armagedda:

Haha, påminner mig om en presentation inom SvC i Gymnasiet. Det var några brudar som hade "redovisning" om honom. Då sa de tydligt att han är så bra för att han visar att man inte behöver kunna sjunga för att vara artist!

Är rätt tondöv av mig, så vet ej om det är sant eller ej!

Volvo4life:

Men han bevisar ju, liksom många andra idag, att man behöver inte sångröst för att få skivkontrakt.

Kan ligga något i det, jag är bevisligen inte ensam om åsikten Mycket glad


   
SvaraCitera

Volvo4life:

Men han bevisar ju, liksom många andra idag, att man behöver inte sångröst för att få skivkontrakt.

han förmedlar och utforskar saker med sin sång

du är dum i huvudet

jag är inte ens håkan-fan, det där är bara en så jävla tradig och fadd åsikt att hålla på med

sluta


   
SvaraCitera

df rqp:

han förmedlar och utforskar saker med sin sång

du är dum i huvudet

jag är inte ens håkan-fan, det där är bara en så jävla tradig och fadd åsikt att hålla på med

sluta

Oj, vad nödvändigt att slänga ur sig korkade kommentarer i form av "dum i huvudet". Tog din egen intelligens slut där på vägen?


   
SvaraCitera

Det där med Sångröst är så jävla hypat. Kan vara lite BM skadad, MEN när jag lyssnar på musik så skiter jag fullständigt i sång. Även fast det DOCK ibland kan vara underbart om det är någon tjej som sjunger vackert!

Varg Vikernes är en jävel på att förmedla känslor och atmosfärer. Hans "sång" lär väl inte platsa i Idol, men vattahäll!

Måste dock försvara honom, sången är inspelat från en gitarrförstärkare! Icke! Inte fair-play alltså!


   
SvaraCitera

Volvo4life:

Oj, vad nödvändigt att slänga ur sig korkade kommentarer i form av "dum i huvudet". Tog din egen intelligens slut där på vägen?

på vilket sätt är det korkat?

du är bevisligen dum i huvudet, liksom du tror att håkan bevisligen är dålig på att sjunga för att hans estetik inte är prydlig.


   
SvaraCitera

df rqp:

på vilket sätt är det korkat?

du är bevisligen dum i huvudet, liksom du tror att håkan bevisligen är dålig på att sjunga för att hans estetik inte är prydlig.

Och varför är du så otrevlig mot mig, var det DIG jag förolämpade eller genom att säga att hans sångröst är vissen?!


   
SvaraCitera

df rqp:

på vilket sätt är det korkat?

du är bevisligen dum i huvudet, liksom du tror att håkan bevisligen är dålig på att sjunga för att hans estetik inte är prydlig.

Så har man en annan åsikt än dig, är man dum då? Det säger mer om dig än vad det gör om mig.


   
SvaraCitera

Volvo4life:

Och varför är du så otrevlig mot mig, var det DIG jag förolämpade eller genom att säga att hans sångröst är vissen?!

du förolämpade typ allt i hela världen genom att vara så tråkig.

Volvo4life:

Så har man en annan åsikt än dig, är man dum då? Det säger mer om dig än vad det gör om mig.

så har man en annan sångröst än du gillar, är man dålig på att sjunga då? 

🙂


   
SvaraCitera

Andas tio gånger och försök sedan att diskutera utan personangrepp. Blir mysigast så.

/moderator


   
SvaraCitera
Yaren

Håkan sjunger falskt och snor låtar. Så nä.


   
SvaraCitera

df rqp:

så har man en annan sångröst än du gillar, är man dålig på att sjunga då? 

🙂

Där ser du, jag är inte direkt ensam om åsikten. Men, men. Det finns många som tycker att han är bra. Men så finns det många som inte tycker det också.

Yaren:
Håkan sjunger falskt och snor låtar. Så blä.


   
SvaraCitera

Volvo4life: Där ser du, jag är inte direkt ensam om åsikten. Men, men. Det finns många som tycker att han är bra. Men så finns det många som inte tycker det också.

skulle tippa att det där gäller dig också.

men ja. inte bråka osv. 🙁

Ha En Fortsatt God Kväll


   
SvaraCitera

Volvo4life: Där ser du, jag är inte direkt ensam om åsikten. Men, men. Det finns många som tycker att han är bra. Men så finns det många som inte tycker det också.

skulle tippa att det där gäller dig också.

men ja. inte bråka osv. 🙁

Ha En Fortsatt God Kväll


   
SvaraCitera