Aviseringar
Rensa alla

Håkan Hellström på Skansen


Bästa konserten! 
Ett plus var väl att min vän slängde en slängkyss till Håkan under repetitionen o han slängde tillbaka en Blink 
Vilken tid anlände alla till skansen? 


   
SvaraCitera

Där han hör hemma.


   
SvaraCitera

Vad jag såg på TV så var han som vanligt sjukt jävla bra. 


   
SvaraCitera

06.00 åkte jag hemifrån, var väl där runt kvart i sju då. Grym konsert! Stod precis där han hoppade upp i publiken på en bänk och sjöng under en del av showen. F-u-c-k-i-n-g  l-u-c-k-y ! 

KaleidoRaffa:
Bästa konserten! 
Ett plus var väl att min vän slängde en slängkyss till Håkan under repetitionen o han slängde tillbaka en Blink 
Vilken tid anlände alla till skansen? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jösses vilket snack. Imorn är det en till favorit med lika brilliant sångröst.. eller? Magnus Uggla 😀 haha,


   
SvaraCitera

tildanna: 06.00 åkte jag hemifrån, var väl där runt kvart i sju då. Grym konsert! Stod precis där han hoppade upp i publiken på en bänk och sjöng under en del av showen. F-u-c-k-i-n-g  l-u-c-k-y !

Åh då var du tre rader bakom mig, tyvärr hann jag inte fram men jag försökte hahaha!
Kom 05:40 och då var det 50 personer som hade sovit över...mäktig känsla att va en av de första på plats:D 


   
SvaraCitera

Daniellas: Jösses vilket snack. Imorn är det en till favorit med lika brilliant sångröst.. eller? Magnus Uggla 😀 haha,

Tänkte precis samma sak;) 


   
SvaraCitera

KaleidoRaffa:

Åh då var du tre rader bakom mig, tyvärr hann jag inte fram men jag försökte hahaha!
Kom 05:40 och då var det 50 personer som hade sovit över...mäktig känsla att va en av de första på plats:D 

Haha fast nu ska du få höra...Vi satt egentligen längre fram på en rätt schysst bänk! Men när allsången var slut och konserten skulle börja började folk som bara var där för allsången att gå så det blev några tomma bänkplatser längre fram. Så av ren iver skyndade jag o mina två polare oss fram och satte oss på en bänk mitt framför scenen några rader bak. Men tydligen var det VIP lr ngt för en vakt komO satte upp ett rep som inhängnade bänkarna o vi var ju inte de som satt där tidigare så vi var tvungna att flytta på oss. Så vi gick tillbaka längre bak till de gamla platserna som tydligen blivit upptagna! Därför stod vi typ bredvid ett tag men nå bänkar bakom fanns det plats för mina två kompisar och mig. Jag fick sitta med halva skinkan på bänken o halva på min kompis lol. Vi ångrade oss asmycket att vi gick fram vi fick lixom sämre platser nu. Så vi typ satt och sura o hann inte njuta så mycket av konserten men det hann försvinna för självaste HÅKAN kom dit sedan och sjöng! Must.Be.Destiny! 


   
SvaraCitera

tildanna: Haha fast nu ska du få höra...Vi satt egentligen längre fram på en rätt schysst bänk! Men när allsången var slut och konserten skulle börja började folk som bara var där för allsången att gå så det blev några tomma bänkplatser längre fram. Så av ren iver skyndade jag o mina två polare oss fram och satte oss på en bänk mitt framför scenen några rader bak. Men tydligen var det VIP lr ngt för en vakt komO satte upp ett rep som inhängnade bänkarna o vi var ju inte de som satt där tidigare så vi var tvungna att flytta på oss. Så vi gick tillbaka längre bak till de gamla platserna som tydligen blivit upptagna! Därför stod vi typ bredvid ett tag men nå bänkar bakom fanns det plats för mina två kompisar och mig. Jag fick sitta med halva skinkan på bänken o halva på min kompis lol. Vi ångrade oss asmycket att vi gick fram vi fick lixom sämre platser nu. Så vi typ satt och sura o hann inte njuta så mycket av konserten men det hann försvinna för självaste HÅKAN kom dit sedan och sjöng! Must.Be.Destiny!

Åh gud vad jobbigt! Vilken tur att att Håkan kom dit sedan, det gjorde upp för allting!;) 
Har du tänkt gå på Popaganda 2013? Håkan kommer dit på lördagen, dock vet jag inte om jag går eftersom det är väldigt dyrt...


   
SvaraCitera

KaleidoRaffa:

Åh gud vad jobbigt! Vilken tur att att Håkan kom dit sedan, det gjorde upp för allting!;) 
Har du tänkt gå på Popaganda 2013? Håkan kommer dit på lördagen, dock vet jag inte om jag går eftersom det är väldigt dyrt...

Nej jag har inte tänkt det :/ Kollade upp det och aa det är rätt dyrt, isf går jag för Håkans skull och då blir det ju endel att pröjsa för hela dagen. Men det skulle vara sjukt kul! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tildanna:

Nej jag har inte tänkt det :/ Kollade upp det och aa det är rätt dyrt, isf går jag för Håkans skull och då blir det ju endel att pröjsa för hela dagen. Men det skulle vara sjukt kul! 

Ska ni till Allsång idag? ;D


   
SvaraCitera

Daniellas:

Ska ni till Allsång idag? ;D

Nej inga planer på, är det dej man ska hålla utkik efter på tv:n ? 🙂


   
SvaraCitera

tildanna: Nej jag har inte tänkt det :/ Kollade upp det och aa det är rätt dyrt, isf går jag för Håkans skull och då blir det ju endel att pröjsa för hela dagen. Men det skulle vara sjukt kul!

Det finns endagsbiljett för 550kr...det är väldigt lockande men har en budget på 700kr/månad så har ingen aning om jag ska göra det eller inte:/ Det är som du säger, man pröjsar för hela dagen....


   
SvaraCitera