Aviseringar
Rensa alla

hakar på


Ämnesstartare

jag hakar också på för jag har tråkigt. nu är jag rätt glömsk och jag känner bara till vissa på den här sidan men whatever

vad tycker jag om dig? citera gärna annars lär jag aldrig komma tillbaks till den här tråden


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

patrick bateman:

tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

posta inlägg

hmm. nu känner jag inte till dig så bra här. det kan bero på att vi inte har stött ihop så många gånger. jag chansar på att vi inte har haft nåt bråk eller så och säger att du är snäll. du har iaf inte gett mig några varningar, eller de senaste jag har fått är inte från dig och tror inte du har gett mig några innan heller

så du är snäll[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

whatever

okej, här. har du ingen uppfattning kan du tipsa om nån bra film ist [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cute][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

okej, här. har du ingen uppfattning kan du tipsa om nån bra film ist

haha du är svår. jag vet inte riktig vem du är men ofta är du snäll men ibland är jag lite skeptisk mot dig, du har en lite "ond" känsla över dig. men jag har aldrig ritkigt stört mig på dig tror jag så du är helt ok

kan tipsa film ändå [smile]

Mr. Brooks, Trick r Treat, Bringng Out The Dead, Mystic River, Drive Angry, Hesher, Wonder Boys, Kick-Ass, The Big Lebowski, American Psycho, Scream, Vampires Kiss.

hoppas du ser nåt där som verkar bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

separat del" där inne." /Vhfaj

du är snäll och aldrig jobbig. tror aldrig jag har stört mig på dig nångång och jag stör mig på de flesta. enda jag inte ritkigt diggar är din avatar, mest för att jag inte kommit på vem fan det är. har funderat på det hur länge som helst nu, tänker på det varje gång jag ser din avatar men aldrig orkat fråga. jag vet vem det är men minns bara inte. sen känns det som det går att diskutera med dig, så du är bra

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

. enda jag inte ritkigt diggar är din avatar, mest för att jag inte kommit på vem fan det är. har funderat på det hur länge som helst nu, tänker på det varje gång jag ser din avatar men aldrig orkat fråga. jag vet vem det är men minns bara inte.

Helga från Hey Arnold! Det gick som barnprogram för en massa år sedan. Tyckte att det var lite läskigt då [crazy]
Tog henne som avarat pga tycker att hon är lite som en karikatyr av mig.
Tack för dina snälla ord!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Helga från Hey Arnold! Det gick som barnprogram för en massa år sedan. Tyckte att det var lite läskigt då
Tog henne som avarat pga tycker att hon är lite som en karikatyr av mig.

så är det ja! jävlar vad längsen jag såg den serien, brukade kolla på den. jag såg typ alla såna barnprogram. haha coolt [bigcheers]

varsågod [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

film

schysst, ska kolla upp [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

schysst, ska kolla upp

gör så. är alla bra grejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vad tycker jag om dig?

vet inte, säg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

vet inte, säg

haha sorry. du är lite för ny än så länge


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha sorry. du är lite för ny än så länge

Ne, jag tror jag hållt mig här i 2 år om inte mer (fan vad tragiskt det låter)


   
SvaraCitera