Aviseringar
Rensa alla

Halal TV, ren propaganda för SD


Teal Crab:

Jag hade gjort det om jag var dum medelsvenson som inte fattar hur saker ligger till. sd ligger redan farligt nära 4%

Underskatta inte svennarna... eller shall we? kul o se hur gynnings skalle har påverkat "oss".

Geigermätare:

Hahaha... Bara för att företag försöker göra regeringen nöjd betyder det inte att alla människor stödjer det.

Vissa stödjer SD, då kan andra likagärna stödja mångfald.


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Vissa stödjer SD, då kan andra likagärna stödja mångfald.

Självklart stödjer vissa mångfald, men på dig lät det som att alla gjorde det.


   
SvaraCitera

Geigermätare:

Självklart stödjer vissa mångfald, men på dig lät det som att alla gjorde det.

Om alla börjar stödja SD pga ett tv-program, varför ska man inte börja stödja mångfald pga reklam överallt? [zzz]
Men nä, jag är rätt medveten om att alla inte stödjer mångfald..


   
SvaraCitera

Har inte sett på det, men det låter jävligt tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

finns det någon som uppskattar programmet?

jag tycker det är intressant. det är kul att se att muslimska tjejer tar för sig och syns mer i teve, även om jag inte håller med om allt de gör och säger. dessutom intervjuar de intressanta personer och får flera olika perspektiv på saker.ett plus för jobbsökningslåten[wink]

och sen religiösa program sänder de ju ofta i svt, ex gudstjänster och liknande. inte för att jag vet om du vill ha kvar dem, men ändå.


   
SvaraCitera

Om de inte skulle vara så jävla korkade så skulle det väl vara ett schysst program. Men nu är det på samma nivå som om reportrarna skulle varit 17åriga bloggare från stockholm.

Fick lite respekt för Bingo i det programmet jag såg dock, har alltid tyckt att han verkat dryg men han var ju helskön!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Om de inte skulle vara så jävla korkade så skulle det väl vara ett schysst program. Men nu är det på samma nivå som om reportrarna skulle varit 17åriga bloggare från stockholm.

Jo precis. I förra programmet blev de totalt ägda utan att de förstog det.

lifeisjustabubble:

ex gudstjänster och liknande

De går ju åtminstone de tider endast kristna är vakna

lifeisjustabubble:

vill ha kvar dem

nej, precis[y]

lifeisjustabubble:

jag tycker det är intressant. det är kul att se att muslimska tjejer

Varför? Nu kommer ju bara folk, liksom du tro att alla muslimer är lika blåsta som dom. TV ska dessutom ha ett underhållsvärde, jag blir bara upprörd.


   
SvaraCitera

Teal Crab:

TV ska dessutom ha ett underhållsvärde, jag blir bara upprörd.

Jag stödjer inte varken Halal-TV eller Misses Lista, men varför ska jag se på Halal-TV? Jag skulle inte vilja se på Norrlands-TV, Brat-TV, Kristen-TV, Emo-TV eller RandomFolkgrupps-TV heller. Varför se på en massa program där en viss grupp människor bara vill ha ännu mer uppmärksamhet än vad de redan har? [no-no] [tired]

Nu sänds ju uppenbarligen dessa program inte på samma kanal, tacka gud för det.. [wink] [wink]

Ska vi räkna upp all skit på tv skulle listan bli oändlig, väljer att inte se på dem istället.... [y]


   
SvaraCitera

Mawns:

Fick lite respekt för Bingo i det programmet jag såg dock, har alltid tyckt att han verkat dryg men han var ju helskön!

Vad gjorde han?


   
SvaraCitera

När muslimernas sanna ansikte äntligen visar sig så vill så klart PK-vänstern genast censurera, varför är jag inte förvånad?


   
SvaraCitera

Palindrom:

Norrlands-TV, Brat-TV, Kristen-TV, Emo-TV

Ser på allihopa. [blush]


   
SvaraCitera

Libertad:

Ser på allihopa.

[chocked]

[no-no]


   
SvaraCitera

Palindrom:

[censur]

[no-no]

Det är inget fel med att vara en troende schtekare från Pite som lyssnar på Nine Inch Nails. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Programmet är en katastrof, snacka om att försämra de där muslimernas redan dåliga rykte. Programledarna verkar vara utvecklingsstörda, det är bara komiskt att kolla på.


   
SvaraCitera

Janbananberg:

"Man har ju förbjudit cigaretter på krogarna så varför inte förbjuda alkoholen också?"

Vafan? Jävligt sjukt program.


   
SvaraCitera