Aviseringar
Rensa alla

Halft pojkvän?


Ämnesstartare

Jag har precis börjat gymnasiet och det är ett seglinggymnasium så jag har flyttat hemifrån och där fanns det en kille som jag började tycka om, vi löste några gånger och vi var väldigt nära på att ha sex men jag tänkte till och sa nej. Vi träffades inte sen på 5 månader eftersom vi båda var ute och seglade men under hela den tiden mejlade vi mycket. Han mejlade mer än mig. Jag slutade att tycka mo honom när jag var ute och mina känslor "kallnade" men nu när jag precis kommit hem och träffat honom igen trodde jag att de skulle komma fram igen. Jag träffade honom ochvi löste och det slutade med att jag inte hade sex med honom (Jag hade mens så det gick inte) men jag runkade av honom. Jag önskar verkligen att mina känslor för honom skulle komma tillbaks men det verkar inte som dom gör det och nu har flera av hans kompiar berättat för nig at han är kär och han vill gå fort fram osv. Vill inte "göra slut" på ett sådant sätt att han hatar mig för vi går på samma skola, en väldigt liten skola, så vi kommer behöva se varandra varje dag. Vill inte förlora han eller alla våra gemensa vänner men som ändå står på hans sida. Vad ska jag göra? Kan inte bygga ett förhållande om han är kär och inte jag.


   
Citera
Kudhos

Skit inte där du äter. Men eftersom det är försent så får du ta smällen som du möjligtvis får om du nobbar killen. Skit i vad andra tycker för att döma dig för du är mänsklig. Du är inte skyldig honom en relation. Men i fortsättningen får du försöka se efter mer över dina handlingar, så att säga "skit inte där du äter". 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Skit inte där du äter. Men eftersom det är försent så får du ta smällen som du möjligtvis får om du nobbar killen. Skit i vad andra tycker för att döma dig för du är mänsklig. Du är inte skyldig honom en relation. Men i fortsättningen får du försöka se efter mer över dina handlingar, så att säga "skit inte där du äter". 

Hur ska jag kunna "göra slut" med honom på bästa möjliga sätt? Ångrar verkligen att jag runkade av honom för det sände helt fel vibbar.


   
SvaraCitera

gymnasium inriktat på segling, vart bor du? Barbados?

För övrigt är tre trådar om samma sak alldeles för mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
gymnasium inriktat på segling, vart bor du? Barbados?

För övrigt är tre trådar om samma sak alldeles för mycket

Skaffade detta idag förståd inte att alla kom ut på samma ställe, ursäktar. Men bor på Hönö och går på Öckerö seglande gymnasieskola, sök på det.


   
SvaraCitera
Kudhos

layslay:

Hur ska jag kunna "göra slut" med honom på bästa möjliga sätt? Ångrar verkligen att jag runkade av honom för det sände helt fel vibbar.

Var ärlig. Det kommer vara ett jobbigt samtal oavsett men säg som det är. Förklara att du inte kände som du trodde först. Förklara att det har inget med honom att göra utan snarare dig. Det är klyschigt men ibland är det sanningen.


   
SvaraCitera

Värst vad dina känslor kallnar hela tiden.. Vem fan säger löste? Har jag blivit gammal eller kallar man det inte hångla eller strula längre? xD


   
SvaraCitera

Vad är löste?


   
SvaraCitera

haha orka outa denna story på nätet, skriva att det är en liten skola och sen skriva ut skolans namn 😀

men ah. berätta för honom att du inte har känslor för honom som du hade förut längre. du runkade av honom, big deal... man gör misstag/känner inte samma sak exakt hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:
Värst vad dina känslor kallnar hela tiden.. Vem fan säger löste? Har jag blivit gammal eller kallar man det inte hångla eller strula längre? xD

Hahah det är nästan bara runt det området där jag bor man säger det, borde kasnke skriva strula här ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Vad är löste?

Att strula 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:
haha orka outa denna story på nätet, skriva att det är en liten skola och sen skriva ut skolans namn 😀

men ah. berätta för honom att du inte har känslor för honom som du hade förut längre. du runkade av honom, big deal... man gör misstag/känner inte samma sak exakt hela tiden.

Kasnke dumt, men så liten skola är det inte så det är väl okej. okej tack


   
SvaraCitera

Är väl bara säga som det är att du gillar honom som kompis, men inte vill ha ett förhållande med honom.

Förstår att det kan vara jobbigt, men det blir bara ännu värre om du drar ut på det och låtsas gilla honom.


   
SvaraCitera