Aviseringar
Rensa alla

Håll koll på historiken, barn


Ämnesstartare

soundsystem:

American psycho är tamejfan underbar på sitt lilla vis. Precis så fucked up som en film ska vara. Så, bra val av film!

precis så [smile]

Tickstart:

jag har ej köpt godis på typ en månad

Godis är ej min grej. Vet att jag inte borde. Kakor är mer min grej, jag är fan svagare för kakor än en kvinna i uniform [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

jag är fan svagare för kakor än en kvinna i uniform

hah kakor gills också som godis min vän. Köp nu ingenting och tänk ist på hur mycket pengar och hälsa du sparar[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

kakor gills också som godis min vän

Nej nej nej, godis gör man på grismage och socker, kakor är något helt annat.. fulländat på något vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

American psycho.

Bra film! Den är så härligt sjuk.

Jr. HBT:

just nu moderat salongsfylla.

Ah, trevligt! Sådär så att man känner sig lagom varm och öppen mot andra människor?

Jr. HBT:

håller på med en egen låt och varvar med typ:

Hm, det var nog lite för lite musik (enligt min definition) i den där låten.

Tänker du posta din egen låt sen? (ja det tänker du)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Bra film! Den är så härligt sjuk.

skönaste är typ slutet när han bryter ihop fullständigt och spårar ur helt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

varför surfa du inkognito

[blush][blush] pga porrsurfar, såklart.

Dold text: Fast egentligen gör jag alltid det när jag använder någon annan dator än min egen. Surfar inkognito alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Nej nej nej, godis gör man på grismage och socker, kakor är något helt annat.. fulländat på något vis.

tyst, de e samma skit![blush] tjejer gillar fitta män med koll på sin ekonomi (går därför ej ihop med kakande :$)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

skönaste är typ slutet när han bryter ihop fullständigt och spårar ur helt

Är det då han springer runt med yxan/motorsågen eller vad fasen det nu är? Var så väldans längesen jag såg den, måste åka hem till min bror och norpa med den hem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh! Måste se The Shining igen också, snarast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Är det då han springer runt med yxan/motorsågen eller vad fasen det nu är?

aaa

Tickstart:

tjejer gillar fitta män med koll på sin ekonomi (går därför ej ihop med kakande :$)

nä vet jävla brudar alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nä vet jävla brudar alltså.

tyst de e inte deras fel![blush] vi ställer ju samma krav på dem, right :$$ att de ska va förbannat snygga osv. de gör säkert också massa uppoffringar, såsom kakransonering


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ah, trevligt! Sådär så att man känner sig lagom varm och öppen mot andra människor?

ungefär så. en subjektivt omärkbar don't-give-a-fuck som enbart är välgörande socialt sett.

nubbie:

Hm, det var nog lite för lite musik (enligt min definition) i den där låten.

come on den är ju helt dunderfräck och bedårande!

nubbie:

Tänker du posta din egen låt sen? (ja det tänker du)

är väl typ nästan klart, såhär låtere just nu:

http://picosong.com/wT5P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

vi ställer ju samma krav på dem, right :$$ att de ska va förbannat snygga osv. de gör säkert också massa uppoffringar, såsom kakransonering

aa vet, duktiga är dem också. Ska fan styra upp mig själv ohållbart detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte hemma, sitter i en bil. Rv 70


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

dem

de*[blush]

OF 5:

Ska fan styra upp mig själv ohållbart detta

ah men de e lätt hjort![y] vet inte exakt va du avser att styra upp men bara tänk hur du skulle vilja att det är och gör exakt så [blush] tex om du vill plugga mer, ba gör de[blush] och om du vill bli fitt, bli de ba :$ ut och spring och styrketräna varje dag

jag har börjat me sånt där, orkar ej va en loser längre +_+ pratar då endast för mej själv, menar inte att folk som inte pluggar eller tränar är losers men bara att jag personligen inte känner mej bekväm i den sittvachonen[blush]


   
SvaraCitera