Aviseringar
Rensa alla

HALLÅ!?!?!


Ämnesstartare

Ingen skriver något, varken i chatten eller i forumet?! Vad är det med er idag?!


   
Citera
Ämnesetiketter

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liksom 2 svar på tre minuter? [tired]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan också vara snäll och svara [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ROWBIN:

Jag kan också vara snäll och svara [smile]

Tack[love]

Skriv något kul eller intressant så blir jag ännu gladare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Tack[love]

Skriv något kul eller intressant så blir jag ännu gladare.

När jag var liten så var jag ganska elak av mig, så en gång när jag var ute med min storebror, så såg vi en grabb i rullstol. Självklart var vi tvungna att ta honom på en ofrivillig liten promenad, sen när vi skulle hem, så välte vi honom och stack. Vi tyckte även att det där var ganska roligt, så vi fortsatte göra så varje gång vi såg honom ute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ROWBIN:

När jag var liten så var jag ganska elak av mig, så en gång när jag var ute med min storebror, så såg vi en grabb i rullstol. Självklart var vi tvungna att ta honom på en

ROWBIN:

ofrivillig liten promenad, sen när vi skulle hem, så välte vi honom och stack. Vi tyckte även att det där var ganska roligt, så vi fortsatte göra så varje gång vi såg honom ute.

[tard]

Vad sa han till er när ni gjorde det? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Vad sa han till er när ni gjorde det? [bigsmile]

Jag var bara 7-8 år kanske, så det kommer jag faktiskt inte ihåg. Men jag bor fortfarande ungefär 100meter ifrån honom, så jag brukar se honom ibland [bigsmile] Men jag tror faktiskt inte att han kommer ihåg mig. Han har nog förträngt det där..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ROWBIN:

Jag var bara 7-8 år kanske, så det kommer jag faktiskt inte ihåg. Men jag bor fortfarande ungefär 100meter ifrån honom, så jag brukar se honom ibland [bigsmile] Men jag tror faktiskt inte att han kommer ihåg mig. Han har nog förträngt det där..

Haha, han kanske tyckte det var kul att få åka på en åktur och umgås med lite folk. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Haha, han kanske tyckte det var kul att få åka på en åktur och umgås med lite folk. [smile]

Det kanske du har rätt i. Jag har faktiskt aldrig sett honom med några kompisar [surprised] Han åker bara runt med sin mamma hela tiden. Ganska så tragiskt egentligen, men även tragiska människor förtjänar att bli lite mobbade ibland [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ROWBIN:

Det kanske du har rätt i. Jag har faktiskt aldrig sett honom med några kompisar [surprised] Han åker bara runt med sin mamma hela tiden. Ganska så tragiskt egentligen, men även tragiska människor förtjänar att bli lite mobbade ibland [smile]

Du borde försöka bli kompis med honom[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller än bättre, introducera UM för honom, då behöver han inga vänner sen efter det och så kan vara inloggad och underhålla mig på nätterna. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Du borde försöka bli kompis med honom[smile]

Eller så kan jag gå fram till honom och fråga ifall han kommer ihåg mig [smile] För jag vill inte bli hans vän..[no-no]


   
SvaraCitera