Aviseringar
Rensa alla

Hallå


Ämnesstartare

Pussade nyss Stella ovanför nosen och sedan slickade hon sig i rumpan. Riktigt gned in det området med ansiktet. Ja. Var det ett hån eller vad var det? Snälla jag måste ha svar.

Dold text: Alltså: vad gör ni? jag har hemskt tråkigt, äter seeeegt, har ont i tandkött osv samt tänker på jobbiga grejer


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

har astråkigt, borde sova men ej motiverad till att vakna imorgon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

har astråkigt, borde sova men ej motiverad till att vakna imorgon.

Svårt. Ska ringa sjukvårdsupplysningen nu pga det står så jävla konstigt på corsodylflaskan jävla muppr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Svårt. Ska ringa sjukvårdsupplysningen nu pga det står så jävla konstigt på corsodylflaskan jävla muppr.

vad har du gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

vad har du gjort

tandköttsinflammation och sådant hemskt
men det står att man ska vara aktsam med andra mediciner och jag käkar ju ångestmed... sköterskan sade dock att jag skulle ringa läkemedelsupplysningen och prata med läkaren som skrev ut det åt mig men den är lika lätt som bigfoot att få tag på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tandköttsinflammation och sådant hemskt men det står att man ska vara aktsam med andra mediciner och jag käkar ju ångestmed... sköterskan sade dock att jag skulle ringa läkemedelsupplysningen och prata med läkaren som skrev ut det åt mig men den är lika lätt som bigfoot att få tag på

så mkt man missar när man inte läser sånt. tänker bara: receptfritt va kan hända [blush]

ps krya på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

så mkt man missar när man inte läser sånt. tänker bara: receptfritt va kan hända [blush]

vicken lyllos

tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vicken lyllos

mer korkad ju [sad][sad]
gillar inte corsodyl, tungan blir så ful efter 1 tag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

gillar inte corsodyl, tungan blir så ful efter 1 tag

vaffö använde du det och hur länge? det luktar inte så illa iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vaffö använde du det och hur länge? det luktar inte så illa iaf

asså är ju ne äckligt, bara starkt, bedövar ju hela munnen en stund [shake] men ah "godare" än många munskölj i min menng. men tungan blir ju brun!!!
första ggn var när jag hade en infektion vid visdomstand andra ggn var pga problem vid läkning av min tungpiercng jag hade då. minns ej hur länge men ksk 1-2veckor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

asså är ju ne äckligt, bara starkt, bedövar ju hela munnen en stund [shake] men ah "godare" än många munskölj i min menng. men tungan blir ju brun!!!
första ggn var när jag hade en infektion vid visdomstand andra ggn var pga problem vid läkning av min tungpiercng jag hade då. minns ej hur länge men ksk 1-2veckor

tio dagar två ggr per dag skulle jag gurgla med den. låter kul.
står ingenting om hur länge man måste vänta med att dricka och äta heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Pussade nyss Stella ovanför nosen och sedan slickade hon sig i rumpan. Riktigt gned in det området med ansiktet. Ja. Var det ett hån eller vad var det? Snälla jag måste ha svar.

The circle of lööv is complete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du ska nog vara glad att hon inte gjorde det innan du pussade henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

du ska nog vara glad att hon inte gjorde det innan du pussade henne.

kanske hon gjorde [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

The circle of lööv is complete.

haha ja

iddqd:

du ska nog vara glad att hon inte gjorde det innan du pussade henne.

har säkert hänt!


   
SvaraCitera