Aviseringar
Rensa alla

Hallå alla


Realm:

Ligger på 23 i dagsläget, men jag lovar ibland känner man sig betydligt äldre i kropp och knopp

Äntligen en nykomling som inte är 14! Blink 


   
SvaraCitera

NEJ


   
SvaraCitera
Realm
Ämnesstartare

S3ON:

Äntligen en nykomling som inte är 14! Blink 

Fick tips om denna site, tänkte kolla vad det kunde tänkas vara för något och om det är värt att fortsätta. Fortfarande inte helt säkert.

Järn:
NEJ

Förstår inte riktigt i vilket sammanhang vi säger nej till, så om du bara kunde förklara så kanske jag hajar mer (kanske bara är natt skallen som spökar också, vem vet ^^)


   
SvaraCitera

Realm: Fortfarande inte helt säkert.

Ge dig av medans du har chansen! Cool


   
SvaraCitera

Realm: Förstår inte riktigt i vilket sammanhang vi säger nej till, så om du bara kunde förklara så kanske jag hajar mer (kanske bara är natt skallen som spökar också, vem vet ^^)

JAG R FULL


   
SvaraCitera
penja

Hehe


   
SvaraCitera
Realm
Ämnesstartare

S3ON:

Ge dig av medans du har chansen! Cool

Man vet aldrig, kanske kan vara en del vettiga människor här, dessutom kan man annars få sig ett gott skratt.

Järn:

JAG R FULL

Inte en god anledning nog inte äns en anledning alls, statuerar man ett nej på en fråga i sig måste man kunna förklara varför det är nej och även veta vad man säger nej till.
Därav skulle jag återigen vilja veta vad det är du sade nej till då jag gärna vil veta vad som var fel.


   
SvaraCitera

Realm: Därav skulle jag återigen vilja veta vad det är du sade nej till då jag gärna vil veta vad som var fel.

sade nej till hejså gör man härtills det visar sig att du är vänster och feminist och inte f14


   
SvaraCitera
Realm
Ämnesstartare

Järn:

sade nej till hejså gör man härtills det visar sig att du är vänster och feminist och inte f14

Jadu, jag kan ju säga att det svaret gjorde min kväll iallafall, kommer att somna med ett leende på läpparna ikväll.
Du är okej mister.


   
SvaraCitera

Realm:

Jadu, jag kan ju säga att det svaret gjorde min kväll iallafall, kommer att somna med ett leende på läpparna ikväll.
Du är okej mister.

ok då blev inte arg antingen är du välkommen eller dum i huvudet
men oftast är det båda två
kolla bara på mig


   
SvaraCitera
Realm
Ämnesstartare

Järn:

ok då blev inte arg antingen är du välkommen eller dum i huvudet
men oftast är det båda två
kolla bara på mig

Tro mig, dum i huvet vet jag redan att jag är så det är ingen fara det inte.
Så om jag är det så kommer jag troligen passa in här, men det vet man aldrig.


   
SvaraCitera

Realm:

Tro mig, dum i huvet vet jag redan att jag är så det är ingen fara det inte.
Så om jag är det så kommer jag troligen passa in här, men det vet man aldrig.

då är du välkommenförutom nazister för de hatas


   
SvaraCitera
Realm
Ämnesstartare

Järn:

då är du välkommenförutom nazister för de hatas

Man får väl ta och tacka för det, men att nazister inte är välkomna är något man kan förstå då man bör ha en god syn på liv och folk enligt mig.
Skulle säga att nazister (och även nationalister till en viss grad) inte är de mest önskvärda då de inte har en realistisk syn på hur livet och samhället fungerar.


   
SvaraCitera