Aviseringar
Rensa alla

Hallå i stugorna


Ämnesstartare

Varför är ni vakna? Vad har ni gjort idag? Känns livet okej?

Jag är vaken för att jag inte kan sova. Har nog en konstig period och dygnsrytm nu.
Har datat en massa, tagit adjö av folk och monterat ihop en fin hylla.

Image

Tänker på gamla vänner, forna tider, vem jag är, vem jag hade kunnat vara, hur jag inte mår, hur jag kunnat mått, och hur jag mår.
Tiden går så jävla fort. Minns en kompis styvmamma som var 26 år, såg henne nyss i något sammanhang och nu är hon 41. Var tar tiden vägen? Snart är vi gamla och grå, även ni småpluttisar i högstadiet. Åh jag vill gå i högstadiet igen. Det skulle vara kul.

Behöver nog en kram [sad][sad]

obs bilden föreställer ej min hylla


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kan ej sova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Varför är ni vakna?

för att det är natt

isola:

Vad har ni gjort idag?

tränat, pluggat (alldeles för lite), sökt högskolekurser till våren

isola:

Känns livet okej?

ja och nej

depressionen lurar bakom hörnet. det gäller att vara vaksam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kram[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde verkligen sova[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Varför är ni vakna? Vad har ni gjort idag? Känns livet okej?

för att jag vaknade sent och ska gå upp sent i morgon

har mest sovit, ätit, datat

det känns uthärdligt, drägligt, hyggligt men samtidigt skoningslöst, irrationellt, bräckligt

hur mår du själv? du skrev aldrig det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

att vara vaksam.

mm fast du gör ju så mkt så det är nog ingen fara mvh emo


   
SvaraCitera

Jag är vaken för att jag bor i USA och här är klockan bara 8:25pm 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mm fast du gör ju så mkt

där ser man [crazy]

träningen är väl det jag gör utöver att sitta hemma och slösurfa samt låta bli att organisera mitt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

hur mår du själv? du skrev aldrig det.

Bra spottat.
Sådär, men det blir väl bättre får jag hoppas. Har haft en ligga i sängen hela dagen-dag och tänker att tänk om jag kommer att få ett ligga i hela sängen hela livet-liv. Ja, det är såklart mitt "val", eller inte val, men jag som måste jobba med det men allt går mig emot. Så jävla tragikomiskt egentligen. Men är inte den som ger upp. Ska ha mens om ca en vecka eller så, så är kanske extra känslig därför också. Uh borde..... åh någonting.

Jr. HBT:

ar mest sovit, ätit, datat

mm liv1 är ju så. eller måste vara så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

träningen är väl det jag gör utöver att sitta hemma och slösurfa samt låta bli att organisera mitt liv

Nejmen du söker ju kurser, har redan läst kurser osv. Det är bra! En förbättring från när vi först träffades och jag tog en banan till dig. Då var du en hungrig och vilsen liten pojke, och nu har du muterat. Det är bra. Obs menar det ej negativ mening!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

a_heart_divided:

Jag är vaken för att jag bor i USA och här är klockan bara 8:25pm 🙂

Goodmorning to you då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har haft en ligga i sängen hela dagen-dag och tänker att tänk om jag kommer att få ett ligga i hela sängen hela livet-liv. Ja, det är såklart mitt "val", eller inte val, men jag som måste jobba med det men allt går mig emot. Så jävla tragikomiskt egentligen. Men är inte den som ger upp.

stay strong \m/.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och god natt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nejmen du söker ju kurser, har redan läst kurser osv.

ja. håller dock alldeles för lågt tempo just nu. skulle behöva frånkoppla forumlivet ett par veckor.

isola:

Då var du en hungrig och vilsen liten pojke, och nu har du muterat.

vilsenheten är intakt med annars så ja, 13 kg plus och more to come, så att säga


   
SvaraCitera