Aviseringar
Rensa alla

Hallå moderatorer, är ni tröga eller bara förblindade av ett par jättebröst?


Ämnesstartare

Med tanke på att uppenbart spam, som både pekats ut av användare, anmälts och besökts samt kommenterats av minst en moderator får ligga kvar tycker jag det är lite skumt att ni är så hårda mot folk som gör reklam för sin egen blogg/hemsida/whatever i datorer & IT-forumet, amirite?


   
Citera

haha [love]


   
SvaraCitera

oj oj oj


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Destå mindre modsen gör destå bättre IMO


   
SvaraCitera

Ledsen, har inte befogenhet :c


   
SvaraCitera

Gentlernen:

uppenbart spam

Såg den igår och meddelade högre makter. Om man är över arton så får man lägga ut liknande bilder. Tyckte att det inte var upp till mig att avgöra.

Ligger hos U:arna nu!


   
SvaraCitera

Mawns:

Såg den igår och meddelade högre makter. Om man är över arton så får man lägga ut liknande bilder. Tyckte att det inte var upp till mig att avgöra.


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

MEN VEM FAN BRYR SIG!?
Tycker inte ens det ska finnas regler på vad man ska få göra å inte göra på internet, töntig.


   
SvaraCitera

Det roliga i detta fallet är att den som skapat denna användaren inte ens är tjejen på bilderna, som inte ens ser ut att vara samma tjej ens på alla bilder, då hon på bloggen är 20 och enligt användaren är h*n 18, snart 19 🙂


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

Det roliga i detta fallet är att den som skapat denna användaren inte ens är tjejen på bilderna, som inte ens ser ut att vara samma tjej ens på alla bilder, då hon på bloggen är 20 och enligt användaren är h*n 18, snart 19 🙂

Jaha, var det det som var det roliga? Du verkar skarptänkt. [blush]


   
SvaraCitera

Haha, måste ju vara nya Gurkmeja eller?


   
SvaraCitera

Det är åtgärdat nu. album och avatar raderad då det inte är hon på bilderna. så utrett och klart.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera