Aviseringar
Rensa alla

Hallå på er


Ämnesstartare

Har ni en bra fredagsnatt?
Jag har feber och är sjuk. Man känner sig så ömklig och ynkipynkig. Det tog mig nästan två timmar att resa mig upp ur soffan för att hämta vatten. Man borde vara kunglig och ha en privatklinik på stand by i någon garderob. Vad gör ni när ni är sjuka och ynkipynkiga?

Symptom: feber, ont i magen, halsont, illamående och förmodad urinvägsnfektion. Så det är kul. (mm de flesta av er fattar att denna tråd bara är en ursäkt för mig att få gnälla lite pga sjukling)
Inga skämt om att det kan vara klamydia eller njurinfektion, tack. Har redan skämtat med mig själv om det tillräckligt. Njurinfektionen då alltså. Föredrar faktiskt klamydia framför en sådan men en sådan tur har jag väl inte.

Image

Image


   
Citera
Ämnesstartare

vi har sett på facebook redan. när ska din tyranni ta slut.

jag orkar inte mer.

du är mer krävande än min hund när han ej fått föda på tre dygn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*anmäld*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror nog det kan vara tecken på HIV faktiskt. Var inte så säker och sök sjukvård för att vara på den säkra sidan! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad gör ni när ni är sjuka och ynkipynkiga?

Inget särskilt, lever livet i princip som vanligt.

isola:

sådan tur har jag väl inte

[sad]

mopsen:

jag orkar inte mer.

Stick då?

isola:

*anmäld*

[love]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

[love]

Vart har du varit? ej sett till på evigheter! [surprised]


   
SvaraCitera
Paseo

mopsen:

jag orkar inte mer.

man kan välja vilka nyheter man vill få fram på fejjan samt vilka trådar man går in på dårå

isola:

feber, ont i magen, halsont, illamående och förmodad urinvägsnfektion.

krya pårejj isola


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Stick då?

du är knappast delaktig i denna dispyt.

och vi trodde att kvinnorna inte visste sin plats.


   
SvaraCitera
Vippen

Ganska bra fredagsnatt antar jag. Sitter i min ensamhet o äter godis [cute]

När jag är sjuk och ynkipynkig tar jag på mig mysiga kläder, filtar, morgontofflor med mera. Sätter mig i nån fotölj/soffa och kollar TV heela dagen (på natten sover jag förhoppningsvis). Kollar massa trista program jag aldrig skulle se annars. Ser till att goda drycker, snask och/eller nyttigheter finns till hands.

Krya på dig!

Kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tror nog det kan vara tecken på HIV faktiskt. Var inte så säker och sök sjukvård för att vara på den säkra sidan! [smile]

sådär skriver man inte till mig [sad]

Paseo:

krya pårejj isola

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

du är knappast delaktig i denna dispyt

Jag väljer själv vad jag är delaktig i[no-no]

S3ON:

Vart har du varit? ej sett till på evigheter!

Har mestadels prioriterat annat före UM, men har väl nån gång ibland på nätterna (som nu) skrivit ett o annat inlägg, som du verkar ha missat[crazy]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vippen:

När jag är sjuk och ynkipynkig tar jag på mig mysiga kläder, filtar, morgontofflor med mera. Sätter mig i nån fotölj/soffa och kollar TV heela dagen

Har en massa kläder och två tjocka filtar här i soffan. Värmeljusen har tyvärr brunnit ut så nu är det bara Dave Lettermans fejs och datorn som lyser upp. Var inte alls såhär sjuk för ett tag sedan uhuhuhuh

Vippen:

Ser till att goda drycker, snask och/eller nyttigheter finns till hands.

Tog med datorn, laddare, glas, karaff med vatten och en macka sist när det var mödosamt dags för att resa sig upp för att dricka och kissa. Behöver förhoppningsvis inte resa mig upp på en stund.

Vippen:

Krya på dig!

Kram

tack! <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

vi har sett på facebook redan. när ska din tyranni ta slut.

jag orkar inte mer.

du är mer krävande än min hund när han ej fått föda på tre dygn.

det här är väl ditt sätt att ge kärlek förstår jag....
pussa aston från mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Har mestadels prioriterat annat före UM, men har väl nån gång ibland på nätterna (som nu) skrivit ett o annat inlägg, som du verkar ha missat[crazy]

Där ser man! Gött att se att någon prioriterar annat! [wink]

isola:

sådär skriver man inte till mig [sad]

Din kisse får pussa dig från mig som ursäkt dårå. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Där ser man! Gött att se att någon prioriterar annat!

Äh, är väl knappast ensam om att göra det. Börjar dock bli mer o mer frestad o skapa en tråd om varför så förvånansvärt många ungdomar har så jävla låg arbetsmoral och samtidigt har mage att böla om arbetslöshet...

[love]


   
SvaraCitera