Aviseringar
Rensa alla

Hålla på med sin bästa killkompis utan att mena ngt och sen märka att han gillar en... HJÄLP!


Ämnesstartare

Hej, jag har fuckat upp det lite grann.
Lite bakgrunds-saker:
Min bästis och min andra bästa killkompis blev tsm för några månader sedan, och alla är lite rädda att de ska göra slut eftersom hon är den mest "ledande tjejen i vårat s.k "gäng" och han den mest "ledande" killen. Och nu har jag... Typ, kyssts med min andra bästa killkompis, utan att egentligen veta om jag gillar honom eller inte. Han är inte särskillt snygg, men grymt snäll. Ibland kan han va ett riktigt rötägg, men det är mest när han är med sin andra killkompis och hans tjej på samma gång. Sen har han haft ca nio olika tjejer på G sen nyår.
Och varför gjorde jag som jag gjorde? Känner mig allmänt konstig just nu.
Jag skulle kunna vara tillsammans med honom för att prova. Men jag skulle inte klara av att vara tsm med honom när skolan börjar om. Eftersom jag kanske (det låter sjukt dumt)skämmas...
Jag gjorde det mest bara för den där närheten x( Men han är så sjukt mysig... Jag låter som en idiot va?
Och han är som, jag vet inte. Han är så sjukt fel för mig, och samtidigt är det svårt att inte gilla honom lite, och om jag nu skulle bli tsm med honom, och göra slut om det inte går. Så kommer det vara JAG som fuckar upp allt och allt kommer bli stelt.

HUR SKA JAG GÖRA???


   
Citera
pimpim

Chilla lite... du behöver inte bestämma NU. Du kommer känna om det är rätt eller fel, låt det bara komma när det kommer.


   
SvaraCitera

Lakrits:

Han är så sjukt fel för mig

Varför är han fel för dig? Om han har haft nio tjejer på G sen nyår är han ju knappast impopulär och därför inget att skämas för? Eller är det just att han är en tjejtjusare? Oavsett, så har pimpim helt rätt. Chilla lite just nu. Allt behöver inte hända på en gång. Ge dig själv lite tid att processa. [smile]


   
SvaraCitera

Gör som du själv känner och var ärlig, alla kommer att tjäna på det. Att ligga eller strula med någon bara för att vara snäll är aldrig bra. Lyssna på dig själv och tänk efter, vill jag verkligen detta eller gör jag det för någon annans skull????


   
SvaraCitera