Aviseringar
Rensa alla

HALLÅÅÅ


Ämnesstartare

Vad gör ni? Jag sitter i sov/sjukkläder och petar i mig frukost trots att gäster kommer om två timmar. Dålig planering. Vad ska jag ha på mig? Näe skitsamma får ta något bara.
Har borstat Stella så att hon inte ska håra på allergiker. Bra av mig. Har inte ätit klart än. Dåligt av mig.

WHOPPWHOPP


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Skriv ett blogginlägg, vetja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men nej jag vill ju ha ett samtal här


   
SvaraCitera

Sitter på jobbet och lyssnar på griniga danskar som behöver hjälp med sina datorer. Många surputtar som ringer efter helgdagarna [sad]

Varför ens äta frukost om man ä stressad + sjuk? Låter sjukt jobbigt ju. Du kan la välkomna i sjuk/sovkläderna, Eller vankas det finbesök?

isola:

Har inte ätit klart än. Dåligt av mig.

Latmask, varför inte gå upp lite idigare [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndreasTheCaptain:

välkomna i sjuk/sovkläderna, E

naj så gör man ente [sad]
har inte feber längre så jag är inte "sjuk"

AndreasTheCaptain:

Latmask, varför inte gå upp lite idigare [no-no]

gjorde det men gick och lade mig igen pga kände ähhhh


   
SvaraCitera

isola:

naj så gör man ente

jag gör!!!

isola:

har inte feber längre så jag är inte "sjuk"

bra dt iaf

isola:

gjorde det men gick och lade mig igen pga kände ähhhh

Stackars gäster. Vad ska ni hitta på då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom nyss hem från LIdl där jag bränt 345 spänn av veckopengen på att handla f1 dyr mat! Får hoppas den räcker ett tag och inte tar slut direkt som all annan jävla skitmat man köper [mad]

Nu ska jag trycka i mig lite av tidigare nämnda mat och sen ska jag dra & träna med min lata kompis!

AndreasTheCaptain:

Sitter på jobbet och lyssnar på griniga danskar som behöver hjälp med sina datorer. Många surputtar som ringer efter helgdagarna

Haha har &så haft sånt jobb det suger fet!!!

AndreasTheCaptain:

Varför ens äta frukost

MAN SKA ALLTID ÄTA FRUKOST!!! Btw gillar din nya avatar den är mer umig än dn tidigare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Kom nyss hem från LIdl där jag bränt 345 spänn av veckopengen på att handla f1 dyr mat! Får hoppas den räcker ett tag och inte tar slut direkt som all annan jävla skitmat man köper [mad]

Vad köpte du?

Kom på igår att kycklingklubbor är jävla nice och billiga. Potein och fett.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Vad köpte du?

Köpte 1 fet laxfilé som var f1 dyr, ca 125 spänn kostade den!!! Sen lite kvarg och mjölk och jordnötter & sallad och hallon och hushållspapper och sweet chili-sås och tvål och annat som jag inte kommer ihåg!

passaro:

Kom på igår att kycklingklubbor är jävla nice och billiga. Potein och fett.

Ah, är fett najs. Såndära färdiga Kronfågeln-påsar som finns som klubbor och vingar är goa som fuck och har man tur finns de på rea. Köpte två femhundra gram för 45 spänn på ICA härom veckan, de räckte till tre middagar ihop med lite sallad och var fett goda. Willys har 2 för 50 nu om jag inte minns fel fast det finns kanske inte på Djävulsön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Ah, är fett najs. Såndära färdiga Kronfågeln-påsar som finns som klubbor och vingar är goa som fuck och har man tur finns de på rea. Köpte två femhundra gram för 45 spänn på ICA härom veckan, de räckte till tre middagar ihop med lite sallad och var fett goda. Willys har 2 för 50 nu om jag inte minns fel fast det finns kanske inte på Djävulsön.

LIDL har ju 1 kg för 15 spänn nu, din jävla tok.[bigsmile] Köpte igår.
Jodå, Willys finns allt här, 10 minuter att gå, fett nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

LIDL har ju 1 kg för 15 spänn nu, din jävla tok. Köpte igår.Jodå, Willys finns allt här, 10 minuter att gå, fett nice.

Ah, men har redan massa kyckling i frysen så vet ej om det får plats.

Jävla turgubbe, du verkar ha typ alla billighetsaffärer inom gångavstånd. Vill också bo så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Ah, men har redan massa kyckling i frysen så vet ej om det får plats. Jävla turgubbe, du verkar ha typ alla billighetsaffärer inom gångavstånd. Vill också bo så!

Ah

Asnice. Även ÖoB![cool]


   
SvaraCitera
Lounge

dricker kaffe o mår illa ska duscha o ta mig ut


   
SvaraCitera
Lounge

solen skiner god dammit


   
SvaraCitera
Lounge

nu ringer jag till 1177 tänker på dig då isola [crazy]


   
SvaraCitera