Aviseringar
Rensa alla

Håller forumet på att dö ut?


Ämnesstartare

 Hejsan, jag skaffade mitt första konto här för mer än 5 år sedan och upplevde att det då var minst lika populärt som emocore är idag. Då undrar jag, har de flesta här gått över till ec eller är det bara jag som inbillar mig? Ec är f.ö. ett betydligt sämre forum enligt mig, dräller utav förväxta småttingar som tror sig veta allt om världen.


   
Citera
Ämnesstartare

ser det dött ut eller? -.-'
nyrenoverat och allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skulle en betydande andel um:are ha gått över till något så smalt och karaktärsdött som "emocore"? Du tycks ha lite väl låga tankar om oss. Jag tror faktiskt inte att det finns något samband där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

Ec är väldigt populärt, fast å andra sidan har inte jag varit inne här  på väldigt länge. Hör aldrig nån snacka om denna site, annat med ec dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det håller på att dö ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Det håller på att dö ja.

du kan hålla på att dö!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist: du kan hålla på att dö!

Nä, världen klarar sig inte utan mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Nä, världen klarar sig inte utan mig.

tror att den riktiga världen överlever även om din lilla "värld" försvinner med dig Skadeglädje


   
SvaraCitera

det är ju mindre idag än det var för flera år sedan ja men vad det beror på vettefan, man kan ju tycka att det borde bli större eftersom internet blir mer populärt att använda men det är väl facebook som suger upp users vilket suger för man kan inte vara anonym på FB :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket trevligare på um än ec. 


   
SvaraCitera
reben

kanske dör men asså.... ec.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Statistiken säger ju snarare att aktiviteten ökar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emocore är för emosar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enligt André så går statistiken uppåt, så nej vi verkar inte dö än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det är ganska skönt att det inte hänger allt för många här, hade varit svårt att vara så pass öppen som man är tror jag. Gillar den familjära känslan jag kan få ibland.


   
SvaraCitera