Aviseringar
Rensa alla

Håller mitt psyke på att krasha? Eller vad fan händer?


Ämnesstartare

Hej, nu är det något som är fel känner jag. När jag blundar hör jag röster hela tiden folk som pratar med varandra och folk som går runt fast jag är helt själv. Så fort jag öppnar ögona så blir de normalt igen.
Så vad fan händer?? Är inte påverkad av några droger eller så har alutat med dorger sedan mitten av sommaren har bara druckit 2 gånger i veckan i några månader.
Sen om nätterna så har jag klardrömmar som jag kommer ihåg exakt dom är så verkliga så jag brukar fråga folk om de är på riktigt eller en dröm.

Så vad är de för fel? Börjar fan bli rädd på riktigt.


   
Citera

Ditt undermedvetna läcker ut. Att höra röster behöver inte nödvändigtvis vara något farligt, men om du är orolig så är det bara att kontakta psykiatrin.


   
SvaraCitera

deuse:

Börjar fan bli rädd på riktigt.

Låter ju riktigt häftigt! Kanske det är som så att du har kontakt med den "andra världen"?

Rösterna du hör då du blundar, är detta röster du känner igen från numera avlidna anhöriga till dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Låter ju riktigt häftigt! Kanske det är som så att du har kontakt med den "andra världen"?

Rösterna du hör då du blundar, är detta röster du känner igen från numera avlidna anhöriga till dig?

Nej det är helt jävla okända personer som pratar med varann.
Tror mig de är inte kul.


   
SvaraCitera

deuse:

Nej det är helt jävla okända personer som pratar med varann.

Är det som så att ljuden kommer från något specifikt ställe i rummet så att du kan gå runt och få en specifik bild framför dig vart någonstans de står och pratar med varann? Eller är alla röster helt centrerade i huvudet ditt så att säga oberoende på vart du befinner dig?

Pratar dem på ett språk du känner till, som du kan tyda & isåfall, snackar de samma ämne hela tiden? Nämn ett par exempel på vad de snackar om! [smile]


   
SvaraCitera

deuse:

ar bara druckit 2 gånger i veckan i några månader.

Drick mer.

deuse:

När jag blundar hör jag röster hela tiden folk som pratar med varandra och folk som går runt fast jag är helt själv. Så fort jag öppnar ögona så blir de normalt igen.

Låter ju inte vidare skoj, gå till doktorn om du tror det är din hjärna som är orsaken, gå till en präst om du tror det är på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Är det som så att ljuden kommer från något specifikt ställe i rummet så att du kan gå runt och få en specifik bild framför dig vart någonstans de står och pratar med varann? Eller är alla röster helt centrerade i huvudet ditt så att säga oberoende på vart du befinner dig?

Pratar dem på ett språk du känner till, som du kan tyda & isåfall, snackar de samma ämne hela tiden? Nämn ett par exempel på vad de snackar om!

Ligger i min säng nu, och ser typ skuggor i bakrunden av självfalltet sen när jag kollar är det inga skuggor kvar där.
Sen typ blåa och vita prickar såg jag i morse.

Dom pratar svenska, det är sjukt svårt att komma ihåg vad dom säger men kan ta ett exempel tex låter de som en man i medelåldern pratar med någon ungdom om allt möjligt, han har gjrot illa sig men förstår inte exakt vad han menar.
Sen hör jag fotsteg i trappan och folk som går runt men när jag kollar är de inte en jävel där och är helt själv hemma.
Rösterna är kommer från olika håller beroende vilka röster jag hör. De är olika hela tiden och stegen kommer ifrån mitten av rummet ja sover i fast de inte är någon där när ja kollar endast skuggor som syns lite i synfälltet.

Vad fan händer i mitt huvud?

oatsreuvaue:

Låter ju inte vidare skoj, gå till doktorn om du tror det är din hjärna som är orsaken, gå till en präst om du tror det är på riktigt.

Är inte troende eller så tror inte att de är något sånt, tror bara att mitt psyke håller på att krasha för de har hänt sjukt mycket saker i mitt liv den senaste månaden... och vart släppt ur arestet förrgår natt efter legat i de nästan helt isolerat 3 dagar. Kanske beror på de.


   
SvaraCitera

deuse:

Är inte troende eller så tror inte att de är något sånt, tror bara att mitt psyke håller på att krasha för de har hänt sjukt mycket saker i mitt liv den senaste månaden... och vart släppt ur arestet förrgår natt efter legat i de nästan helt isolerat 3 dagar. Kanske beror på de.

Mh det är nog så
Isolering förorsakar hallucinationer och annat skumt.

En man som var i isolering brukade höra värsta orkestern
Några andra som var i isolering i 48 timmar såg allt möjligt skumt
tomma ostron skal och ormar som ålade sig och inbillade människor.

Hjärnan stimulerar sig själv för att inte bli helt damp


   
SvaraCitera

deuse:

Vad fan händer i mitt huvud?

deuse:

vart släppt ur arestet förrgår natt efter legat i de nästan helt isolerat 3 dagar. Kanske beror på de.

Jo, mycket tyder på det! Får man fråga vad du var arresterad för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jo, mycket tyder på det! Får man fråga vad du var arresterad för?

Var misstänkt för:
Grovt narkotikabrott
Tillverkning av narkotika
Laning av narkotika

Fast är bara 16 därför jag bara fick sitta i aresten i 3 dagar.
Fast de är inne på analys för dom tror att de är olagligt vilket de inte är, de är en oklassad rc-drog.
Så kommer inte få något i polisregistret, men soc vill ha in mig på p12 hem..


   
SvaraCitera

deuse:

ch vart släppt ur arestet förrgår natt efter legat i de nästan helt isolerat 3 dagar. Kanske beror på de.

Antagligen pga detta.

Kontakta psykiatrin om det fortsätter. Jag hade nog ringt redan på måndag jag vore du.


   
SvaraCitera

droger förstör psyket barn


   
SvaraCitera

isola:

Kontakta psykiatrin om det fortsätter. Jag hade nog ringt redan på måndag jag vore du.

That.


   
SvaraCitera

deuse:

de är en oklassad rc-drog.

Som du har brukat själv förmodar jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Som du har brukat själv förmodar jag?

Nej la av med droger i mitten av sommaren, efter de har jag bara sålt.


   
SvaraCitera