Aviseringar
Rensa alla

Håller nazismen att ta över östeuropa?


time
 time

Anura:

Man ser ju att i t.ex. Fotbolls Em så är många i Ukraina och Polen är nazistiska.

Detta baserat på vad någon sa till dig i din senaste tråd.

Lol.

Alltså Anura, gå en kurs i källkritik. Detta säger jag alltså inte för att du är svart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Helt underbart!! Borde spridas till övriga delar av världen med

ingen köper ditt trollande oliver!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Alltså Anura, gå en kurs i källkritik.

Rasist![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Detta baserat på vad någon sa till dig i din senaste tråd.

Eller för att man sett det i BBC?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan du inte bara hålla käft?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Anser mig inte som "svensk".

Nähä, vad anser du dig vara då?

Anura:

Klart det inte är. Men bra att vara förberedd och veta hur samhället fungerar mot andra?

Givetvis är det bra att ha kunskap kring hur samhället fungerar, kunskap är makt!

Men att ständigt starta nya trådar med ett genomgående tema gränsar till ett överdrivet intresse.

Dessutom så upplever jag det inte som att du får så värst seriösa svar så du bör överväga att använda dig av andra informationskanaler, förutsatt att du inte redan gör det.

Burger:

Men sluta bry dig om vad SD tycker då? Inte ens vissa etniska svenskar uppfyller SD:s krav för att vara svensk så orka bry sig

Har SD krav som måste uppfyllas för att vederbörande ska få kategoriseras som svensk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Byråkratjäveln:

Har SD krav som måste uppfyllas för att vederbörande ska få kategoriseras som svensk?

Läste nåt sånt nånstans. Typ att zlatan har ett kroppspråk som inte är svenskt därför är han inte svensk[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Byråkratjäveln:

Givetvis är det bra att ha kunskap kring hur samhället fungerar, kunskap är makt!

Precis och när man är mörkhyad är det jobbigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Precis och när man är mörkhyad är det jobbigare.

Nej[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burger:

Nej

Vadå nej? :s Du är dock fortfarande ung...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burger:

Läste nåt sånt nånstans. Typ att zlatan har ett kroppspråk som inte är svenskt därför är han inte svensk

HAHA, för deras egen skull hoppas jag verkligen inte att det är så.

Anura:

Precis och när man är mörkhyad är det jobbigare.

Var stark! Känner du till Ray Charles? Om du inte gör det så tycker jag att du bör googla Ray Charles och läsa om han kämpiga liv som blind och mörkhyad i ett rasistiskt USA. Du kommer snart att förstå att det faktiskt inte är så dåligt i Sverige i alla fall.

Kom ihåg att du blir ett offer när du gör dig till ett offer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Byråkratjäveln:

Kom ihåg att du blir ett offer när du gör dig till ett offer.

På vilket sätt gör jag mig till ett offer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

På vilket sätt gör jag mig till ett offer?

Jag upplever det som att du beskriver det som svårt eller mycket svårt att vara mörkhyad och leva i Sverige. Har jag uppfattat fel så är det dock enbart glädjande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Byråkratjäveln:

i ett rasistiskt USA. Du kommer snart att förstå att det faktiskt inte är så dåligt i Sverige i alla fall.

Hur är Sverige annorlunda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Hur är Sverige annorlunda?

Är du seriös?[confused]

Om så, var god utveckla frågan eftersom att det är svårt att planlöst framhäva skillnaderna mellan Sverige och USA.


   
SvaraCitera