Aviseringar
Rensa alla

Håller på o tappa gräppet


Ämnesstartare

har i flera månader varit asdisciplinerad och inte rökt en cigg, knappt tagit några droger alls bara varit nyttig, tränat m.m. men nu är jag på vääg ner igen... börjat röka lite då och då, har konstant sug efter allt möjligt och det är helt omättligt!! drömmer på nätterna om droger, när jag vaknar känner jag siug och det är inte så jävla nice att gå runt med huvudvärk hela tiden. är väl medveten om att det bara b livit såhär för att jag börjat lite så smått igen. ahh mitt huvud

går ej att leva nyttigt när alla andra lever som råttor ju

[cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Matilda1988:

går ej att leva nyttigt när alla andra lever som råttor ju

det går det går
kämpa på matilda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

greppet*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla ni jävla pundare kan ta och hänga er. Ni är parasiter allihopa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför då? förstör vi det kommunistiska drömsamhället som aldrig kommer existera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla lever inte som råttor. Ha lite disciplin ffs.


   
SvaraCitera

Det är bara å sluta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nehe, du kanske ska söka hjälp?
Eller bara bita ihop? Det enda som kan hjälpa. Börja absolut inte med skiten igen. Du är jävligt grym som lyckats hålla dig borta från skiten.


   
SvaraCitera

kämpa kämpa kämpa! du är stark!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CHilla, matilda. Åh, matilda. Det kommer bli så bra, så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okaj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e man så dum att man börjar ens [smile]


   
SvaraCitera

FettotFrånMärsta:

Alla ni jävla pundare kan ta och hänga er. Ni är parasiter allihopa!

Haha[bigsmile] Hur många skattekronor har du bidragit med?

Matilda1988:

har i flera månader varit asdisciplinerad och inte rökt en cigg, knappt tagit några droger alls bara varit nyttig, tränat m.m. men nu är jag på vääg ner igen... börjat röka lite då och då, har konstant sug efter allt möjligt och det är helt omättligt!! drömmer på nätterna om droger, när jag vaknar känner jag siug och det är inte så jävla nice att gå runt med huvudvärk hela tiden. är väl medveten om att det bara b livit såhär för att jag börjat lite så smått igen. ahh mitt huvud

går ej att leva nyttigt när alla andra lever som råttor ju

Är du ren nu igen eller fortfarande jobbigt?

Jag tror det blir lättare om du distanserar dig till dina vänner som använder. Sen tycker jag du ska försöka fixa en hobby eller två så du inte har tid att tänka på droger, eller så kan du låsa in dig i en vecka tillsammans med massa nudlar och bara vänta på att du ska må bättre...


   
SvaraCitera

Matilda1988:

går ej att leva nyttigt när alla andra lever som råttor ju

Sant, I know the feeling


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är inte den enda som låter bli skiten flicka kämpa på! Man måste inte vara som alla andra!


   
SvaraCitera