Aviseringar
Rensa alla

Håller sommarflörten?


Ämnesstartare

carpediems:

om det är det du vill så hoppas jag det för din skull [smile]

tack [wink]

carpediems:

För vi kom inte varandra SÅ nära. Vi träffades bara under dom tre sista dagarna jag var där. Och sen är det lite åldersskillnad och distansförhållande är nog ganska jobbigt om man måste flyga i över 2 timmar :/

tycker man inte att det är värt det så finns det ingen mening med det nej 🙂


   
SvaraCitera

carpediems:

nej och man vet ju aldrig vad den andra håller på med när man inte är där. jag skulle nog inte heller starta ett distansförhållande. men om det verkligen var den rätta kärleken så kanske man skulle ge det ett försök iaf

om man känner så ska man nog inte vara tillsammans med den... menar mer att det är drygt att vara tillsammans med någon men inte kunna ses.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

tycker man inte att det är värt det så finns det ingen mening med det nej 🙂

nej precis! och jag har inga såna känslor för honom. nu är vi istället bra kompisar, vet dock inte hur det skulle bli om vi träffades igen. men jag kan leva med det [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

carpediems:

nej precis! och jag har inga såna känslor för honom. nu är vi istället bra kompisar, vet dock inte hur det skulle bli om vi träffades igen. men jag kan leva med det [bigsmile]

skönt det, kul att ni är vänner! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

om man känner så ska man nog inte vara tillsammans med den... menar mer att det är drygt att vara tillsammans med någon men inte kunna ses.

klart det är jobbigt. men det kan ju bero på hur långt det är mellan också. om det är en 4 timmars bussresa (inom landet) kan det ju funka. men när det är någon i ett annat land känns det inte som det är så mycket att satsa på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

skönt det, kul att ni är vänner!

jaa det är det faktiskt! [smile] hur långt är det mellan dig och din kärlek då?


   
SvaraCitera

carpediems:

klart det är jobbigt. men det kan ju bero på hur långt det är mellan också. om det är en 4 timmars bussresa (inom landet) kan det ju funka. men när det är någon i ett annat land känns det inte som det är så mycket att satsa på.

beror kanske på vad man har för liv, det skulle inte fungera för mig iaf i och med att jag går ett relativt krävande program och behöver plugga en del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

carpediems:

jaa det är det faktiskt! [smile] hur långt är det mellan dig och din kärlek då?

egentligen inte så långt men i och med att jag måste ta mig dit kommunalt blir det längre.. åker pendeltåg några stationer och byter sen till buss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

beror kanske på vad man har för liv, det skulle inte fungera för mig iaf i och med att jag går ett relativt krävande program och behöver plugga en del.

jaha okej, ja det är klart. man kanske inte bara kan släppa allt och dra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

egentligen inte så långt men i och med att jag måste ta mig dit kommunalt blir det längre.. åker pendeltåg några stationer och byter sen till buss

okej men gör som du känner är bäst [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

carpediems:

okej men gör som du känner är bäst [smile]

avståndet påverkar inte det minsta


   
SvaraCitera

både de pojkvänner jag haft var från början enbart sommarflörter
iallafall tänkte jag så
det kanske inte de gjorde iofs. men ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

både de pojkvänner jag haft var från början enbart sommarflörter
iallafall tänkte jag så
det kanske inte de gjorde iofs. men ja.

okej men höll det länge då? [smile]


   
SvaraCitera

carpediems:

okej men höll det länge då? [smile]

ja, det första höll i ett år!
det andra i ett halvår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

fan!!1

ska vi va tsm tre månader? [blush]


   
SvaraCitera