Aviseringar
Rensa alla

Håller Sverige på att gå under?


Ämnesstartare

Zittam:

Poängterade mer att du formulerade dig jävligt klumpigt.

Hur formulerade jag mig 'jävligt klumpigt'? Jag sade aldrig att en muslim per automatik innebär många barn, vilket inte ger någonting av det du skrev någon som helst relevans.


   
SvaraCitera

Iooon:

Hade du velat komma till ett nytt land där du under tvång tvingas ge upp din kultur och religion, bara för att någon annan, precis som du i detta fall, tycker att någonting annat vore 'sjukt'?

Men kära du, jag tror inte att någon menar på att vi skall tvinga dem till att äta det, det är klart att det skall finnas alternativ till dem. Det sjuka är att vi, som vill ha griskött, inte skall få äta det på grund av att folk som DU tycker att vi skall anpassa oss som om vi vore deras slavar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fjeak:

Det sjuka är att vi, som vill ha griskött, inte skall få äta det på grund av att folk som DU tycker att vi skall anpassa oss som om vi vore deras slavar.

Var har jag skrivit att jag inte vill äta griskött? Och ja, hellre att 'ni' anpassar er efter 'dem', då jag inte gillar 'er'.


   
SvaraCitera

Iooon:

Var har jag skrivit att jag inte vill äta griskött?

När sa jag att du inte ville äta griskött? Jag sa bara att du ville att vi skulle anpassa oss efter dem.

Iooon:

Och ja, hellre att 'ni' anpassar er efter 'dem', då jag inte gillar 'er'.

Och vilka grunder har du för att inte gilla "oss"?
Och vilka är "oss"? Vi är alla människor, varesig vi äter kött eller inte,
vilken religion vi än har, vilka åsikter vi än har. Det finns inget DEM
eller något OSS, vi är alla lika värda och har alla samma rättigheter.
Vi har alla rätt till att själva välja religion, Dvs, om du är muslim
skall INGEN tvinga dig att äta griskött, om du är jude skall INGEN
tvinga dig att äta kött blandat med mjölk OCH du har även rätt att
inte välja någon religion och då skall andra respektera det och inte
hindra dig ifrån att äta vad du vill (som är okej enligt lagen).
Det är självklart att det skall finnas alternativ, det är ingen snack
om saken, men det betyder inte att de som har valt att inte vara
religiösa skall behöva avstå ifrån det vi tycker är rätt att äta.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Iooon:

Hade du velat komma till ett nytt land där du under tvång tvingas ge upp din kultur och religion,

Och på vilket sätt exakt tvingas ex. muslimer ge upp sin religion av att icke religiösa äter griskött? Majoriteten av alla skolor har alternativ
till de som av olika anledningar inte vill/kan äta vissa saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skönt att djurlik förbjuds tycker jag, skiter i varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fjeak:

När sa jag att du inte ville äta griskött? Jag sa bara att du ville att vi skulle anpassa oss efter dem.

fjeak:

Det sjuka är att vi, som vill ha griskött

'Vi' i detta sammanhang syftade du uppenbarligen på de som vill äta griskött, och 'ni' (du rättare sagt) på dem som inte vill äta griskött.

fjeak:

vi är alla lika värda .

Existensen utav objektiva värden har inte bevisats.

fjeak:

Och på vilket sätt exakt tvingas ex. muslimer ge upp sin religion av att icke religiösa äter griskött? Majoriteten av alla skolor har alternativ
till de som av olika anledningar inte vill/kan äta vissa saker.

Jag läste aldrig hela TS inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mer kött åt folket!


   
SvaraCitera

Iooon:

Existensen utav objektiva värden har inte bevisats.

Att du svarar något så fånigt bevisar dock att det inte är lönt att diskutera mer med dig. Sådant slösar jag inte tid på.
Tack och hej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fjeak:

Att du svarar något så fånigt bevisar dock att det inte är lönt att diskutera mer med dig.

Ja, sanningen kan ibland vara 'fjantig', men att sedan beskylla mig för det är inte särskilt intelligent av dig.
Adjö..


   
SvaraCitera

Skyll på sossarna.

Iooon:

'fjantig'

Iooon:

'Vi'

Iooon:

'ni'

Iooon:

'ni'

Iooon:

'dem'

Iooon:

'er'

Iooon:

'jävligt klumpigt'

Iooon:

'sjukt'

[confused][mad][tard][cry][tard][tard][chocked][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karamellfärg:

slutat servera griskött

faktiskt, så får muslimbarnen inte griskött, de svenska barnen serveras det fortfarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, bacon kommer förbjudas, alla kommer tvingas gå till moskén varje dag och skrika Allah Akbar. Sen kommer alla blonda kvinnor bli gängvåldtagna också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju samerna som är problemet


   
SvaraCitera

Det senaste årtiondet har det gått sämre för Sverige, så ja, Sverige håller på att gå "under". Dock hade jag inte valt ordet "under" utan snarare kris, vilket många länder idag går igenom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, Sverige håller inte på att gå under, och det är knappast pga muslimerna som dem slutat servera griskött


   
SvaraCitera