Aviseringar
Rensa alla

Halloween


Ämnesstartare

Som ni alla säkert vet så är det halloween i helgen [bigsmile]

Hur mycket brukar ni lägga på det? [smile]

Ska köpa lite saker som går på 200 kr.

men fattas ögonmask och undrar nu om ni vet ett billigt ställe där man kan hitta en snygg röd ? [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Tessis:

Hur mycket brukar ni lägga på det?

Ungefär 0 kronor.


   
SvaraCitera

Brukar tjäna ca 1000kronor extra då jag inte bryr mig, men mitt fack ger mig extra OB då.


   
SvaraCitera

Tessis:

Hur mycket brukar ni lägga på det?

Menar du på fest och sånt eller?
Isåfall inte särskilt mycket, halloween är sjukt onödigt. Men en kompis fyller år då och tvingar alla till utklädnad så jag drar fram den gamla Darth Vaderdräkten. Tidlös.


   
SvaraCitera
Åtta

Jonnybravo91:

Brukar tjäna ca 1000kronor extra då jag inte bryr mig, men mitt fack ger mig extra OB då.

Tänker du inte på allhelgonahelgen nu? Halloween är väl ingen helgdag i Sverige (eller ja, i år är det ju på en söndag, men inte annars)?


   
SvaraCitera

Tessis:

Hur mycket brukar ni lägga på det? [smile]

Jag har aldrig klätt ut mig [sad]


   
SvaraCitera

Åtta:

Tänker du inte på allhelgonahelgen nu? Halloween är väl ingen helgdag i Sverige (eller ja, i år är det ju på en söndag, men inte annars).

Har inte jobbat andra år heller. [wink] Dessutom ser jag inte någon skillnad på vilken dag har vilken högtid när det kommer till ämnet at hand.


   
SvaraCitera

inte så mycket, i år ska jag vara medusa och då kommer jag nog lägga 100 spänn på lite tyg till en toga. Annars har jag redan allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Menar du på fest och sånt eller?

Okej, men det är ju något.
jag har bestämt mig vad jag ska bli. men sen är frågan hur mycket man vill lägga på detta också.
Ja, jag ska på fest
och blir tvingad att bära något. Samt måste man dölja ansiktet på något sätt. Första gången man ska på något sånt.


   
SvaraCitera

Tessis:

Hur mycket brukar ni lägga på det? [smile]

0 kr.

Tessis:

men fattas ögonmask och undrar nu om ni vet ett billigt ställe där man kan hitta en snygg röd ? [smile]

Buttericks?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Jag har aldrig klätt ut mig [sad]

Ne inte jag heller, första gången.
Om man inte räknar när man var liten då.


   
SvaraCitera

Gröna Vesslan:

Jag har aldrig klätt ut mig

[surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised]

Men. Köp mask på butterics? (stavning?)
Brukar dock tycka det är roligare att klä ut mig med saker man redan har. Blir roligare. [cute]


   
SvaraCitera

Inget. Har aldrig firat Halloween.

fröken stöken:

inte så mycket, i år ska jag vara medusa och då kommer jag nog lägga 100 spänn på lite tyg till en toga. Annars har jag redan allt

Hände med geisha eller zombie? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Buttericks?

Jaa det är där jag har köpt mina andra saker.
men en liten mask kostar 100 kr. Är det värt det?


   
SvaraCitera

sötnos:

[surprised]

Eller alltså, en gång... vi var 5 pers med Scream-masker som härjade runt [blush]

Men minns det inte ens, så liten var jag [tard]

Hoppades nästan lite på halloweenfest i år [blush][blush]


   
SvaraCitera