Aviseringar
Rensa alla

Halloween


Ämnesstartare

När ska man fira det? På Lördag natten till söndag eller på Söndag natten till måndag?


   
Citera

söndag men dom flesta gör det nog på lördag pga skola/jobb på måndag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

söndag men dom flesta gör det nog på lördag pga skola/jobb på måndag

Ah, ska på fest på lördag sen ska jag och några kompisar gå till någon kyrkogård på söndag, höstlov veckan efter.


   
SvaraCitera

Speltidning:

gå till någon kyrkogård på söndag

[tard]


   
SvaraCitera

jahaaaa, det är lov ja
då firar nog en del på söndagen ändå [crazy]


   
SvaraCitera
Åtta

Söndag, natten till måndag.


   
SvaraCitera

vem fan firar halloween i sverige förutom småungar? halloween var dock roligt förr när man kastade ägg på folk och sånt.


   
SvaraCitera

Åtta:

Söndag, natten till måndag.

patrick bateman:

vem fan firar halloween i sverige förutom småungar?

jag.


   
SvaraCitera

nästa vecka.. iaf hemma hos mej [blush]


   
SvaraCitera

fröken stöken:

jag.

hur firar du halloween då? att festa med kompisar räknas inte som fira


   
SvaraCitera

patrick bateman:

hur firar du halloween då?

när jag var mindre brukade jag klä ut mig och knacka på hus och begära godis.
Halloween är trots allt för barn men jag brukar fortfarande ha halloweenfester och klä ut mig. Brukar göra pumpapaj, läsa läskiga historier och pyssla mycket [cute] Kolla på skräckisar gör jag också och rocky horror picture show!

Men jag är hälften amerikan så jag har liksom växt upp med den underbara traditionen. Mer amerikanisering åt folket!


   
SvaraCitera

fröken stöken:

Men jag är hälften amerikan så jag har liksom växt upp med den underbara traditionen. Mer amerikanisering åt folket!

ok då förstår jag, sånt är acceptabelt ju för det är ju att fira en högtid. låter jäkligt roligt faktiskt 🙂 enda roliga med halloween enligt mig är att gå ut och busa på natten [bigsmile] men sånt vill ingen göra längre. nu för tiden festar bara folk vid varje högtid, tycker jag är synd 🙁


   
SvaraCitera

jag ska spela tvspel.


   
SvaraCitera