Aviseringar
Rensa alla

Halloween i göteborg,uddevalla


Ämnesstartare

Vad ska jag och några andra göra på halloween? Vi är 14,15 år och INGEN FEST , helst i Uddevalla och Göteborgs området . Kan tänkas vara runt Trollhättan och sådant , men inte allt förlångt borta från Göteborg och Uddevalla.


   
Citera

Bus eller godis


   
SvaraCitera

Filmkväll med passande filmer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Bus eller godis

Ruttenfisk:
Filmkväll med passande filmer

mm , fast vi vill nog helst vara borta eller vad man säger. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man få mer svar? är rätt så desperat...


   
SvaraCitera

Liseberg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee Woo-Jin:
Liseberg?

var rätt knöckat där förra året , så tror det är lika många i år. Men kan ta upp det som förslag 


   
SvaraCitera

Butterflyflyaway: var rätt knöckat där förra året , så tror det är lika många i år. Men kan ta upp det som förslag

Tycker du det verkligen var så knökat? Jag var också där då och såg ingen större skillnad från andra evenemang de har. Annars kan ni ju gå på bio? En skräckis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee Woo-Jin:

Tycker du det verkligen var så knökat? Jag var också där då och såg ingen större skillnad från andra evenemang de har. Annars kan ni ju gå på bio? En skräckis?

Var svårt att få biljetter till spökhusen men vi hann att få , jämfört med den lördagen och om man skulle gått på sommaren är det verkligen skillnad! Bio är också som förslag men då alla inte är 15 så blir det problem. 


   
SvaraCitera

Butterflyflyaway: Bio är också som förslag men då alla inte är 15 så blir det problem.

Hmm, bion i Göteborg är inte så hårda, vi gick på skräckfilm från 13 års ålder utan att behöva visa leg. Det är svårt att komma på idéer med tanke på er ålder hehe Förvirrad


   
SvaraCitera

hej

jag skulle också gärna vilja gå på fest för mina kompisar är så tråkiga och vågar inte. bor på marstrand


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee Woo-Jin:

Hmm, bion i Göteborg är inte så hårda, vi gick på skräckfilm från 13 års ålder utan att behöva visa leg. Det är svårt att komma på idéer med tanke på er ålder hehe Förvirrad

mmm , men det beror ju på vem man får också . Om det är en suris så åker man ju dit men om det är en snällis så är det ju lättare 🙂 

lisa03:
hej

jag skulle också gärna vilja gå på fest för mina kompisar är så tråkiga och vågar inte. bor på marstrand

Vi är absolut inte ute efter fester , tror varke våra föräldrar eller vi skulle tycka om det. Är inte du 12/13 år bara?


   
SvaraCitera

lisa03: jag skulle också gärna vilja gå på fest för mina kompisar är så tråkiga och vågar inte. bor på marstrand

du får ju inte ens dricka.


   
SvaraCitera

Butterflyflyaway: Vi är absolut inte ute efter fester , tror varke våra föräldrar eller vi skulle tycka om det. Är inte du 12/13 år bara?

jag är 15 går i 9an. okej nu låter du lika töntig som mina kompisar 


   
SvaraCitera

etttvåtre:

du får ju inte ens dricka.

får du det då? vad gör du på ett ungdoms forum om du är 18? xD


   
SvaraCitera