Aviseringar
Rensa alla

Halloween någon?


Ämnesstartare

Äh, halloween är väl kul men det var så länge sen jag ens brydde mig om att fira det att jag nog inte kommer göra det nu heller. Så vida det inte är någon fest med halloween-tema.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

en hel del om vilken bild man har av dessa områden eftersom det generellt sett är "farligast" mitt i city, ingen koll på stockholm men har svårt att tro att det skulle skilja sig från någon annan stad.

Snacka om att inte se elefanten i vardagsrummet. Vad är för speciellt med skärholmen? Om man jämför en småstad som Järna med stadsdelen Skärholmen vilka olikheter finns det?


   
SvaraCitera

Arazoid:

Snacka om att inte se elefanten i vardagsrummet. Vad är för speciellt med skärholmen? Om man jämför en småstad som Järna med stadsdelen Skärholmen vilka olikheter finns det?

vad kom först, hönan eller ägget? två olika grupper som samexisterar i ett samhälle utan att hjälpas åt skapar konflikter sinsemellan, detta är bevisat genom forskning. det är också bevisat att om man samarbetar mot ett gemensamt mål så kommer de här två grupperna överens.

integration är nyckeln, och det kommer först när "alla" delar lika på alla jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Äh, halloween är väl kul men det var så länge sen jag ens brydde mig om att fira det att jag nog inte kommer göra det nu heller. Så vida det inte är någon fest med halloween-tema.

Dörr tiggeri blir jag gärna utan. Det handlade mest om den här dekorativa delen där istället för julgranar så har man skelettgranar. Sen vem fan bryr sig om Ramadan? Inte Européer i alla fall, och det är vi gärna utan. För några år sedan kom muslimer och krävde att det skulle finnas lovdagar i Sverige under muslimska högtider. Det kallas islamisering!


   
SvaraCitera

Arazoid:

Sen vem fan bryr sig om Ramadan? Inte Européer i alla fall, och det är vi gärna utan. För några år sedan kom muslimer och krävde att det skulle finnas lovdagar i Sverige under muslimska högtider. Det kallas islamisering!

haha, va? kom igen, det är asbra dadlar under ramadan, till bra pris dessutom.

"islamisering" är den största myten i dagens sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

haha, va? kom igen, det är asbra dadlar under ramadan, till bra pris dessutom.

"islamisering" är den största myten i dagens sverige.

Utveckla. Varför flyttar så många svenskar bort från Malmö? Vad är det vanligaste namnet på nyfödda i Malmö? När svenskar inte ens kan känna sig trygga att bo var dem vill i sitt eget land, då måste något vara allvarligt fel, för det här är väl Sverige?


   
SvaraCitera

Arazoid:

Utveckla. Varför flyttar så många Svenskar bort från Malmö? Vad är det vanligaste namnet på nyfödda i Malmö?

jag ser ingen anledning att flytta ifrån malmö förutom att det är dyrt att bo där, malmö är en fantastisk stad och detta är till största delen tack vare den breda mix av kulturer som samexisterar där, vilket har lett till att de har den mest intressanta stadsdelen i hela sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

tack vare den breda mix av kulturer som samexisterar där,

Det är en mono-kultur av islam. Islam vill dominera och inte låta sig domineras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som día de los muertos.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Arazoid: iklädd en mörk skrud?

*Burka.

Ganska roligt faktiskt, de ser ju mera ut som spökplumpar.


   
SvaraCitera

Arazoid:

Det är en mono-kultur av islam. Islam vill dominera och inte låta sig domineras.

har du varit i malmö någon gång?


   
SvaraCitera

Arazoid:

Ganska roligt faktiskt, de ser ju mera ut som spökplumpar.

Ville snarare poängtera att du ville klä dig i något burka-liknande. Det tyckte jag var ironiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller varför inte en vit dräkt och ett brinnande kors? [wink][blush]


   
SvaraCitera

internet:

vilket har lett till att de har den mest intressanta stadsdelen i hela sverige.

Västra hamnen?[y][crazy][ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ville snarare poängtera att du ville klä dig i något burka-liknande. Det tyckte jag var ironiskt.

Även om det var en burka så är det stor skillnad på att klä ut sig på skoj och att se ut så på arbetsplatsen och/eller skolan. Jag kan inte heller DO anmäla över diskriminering när jag inte får ha den på mig.


   
SvaraCitera