Aviseringar
Rensa alla

Halo 4!??!?!??1


Ämnesstartare

Kommer det komma ett halo 4? Jag hoppas verkligen det, mitt favoritspel [smile] På slutet i halo 3 får man ju se en liten film, när Masterchef svävar runt i rymden. Och så får man se att rymdskeppet han sitter i håller på sväva till en ny planet! >:O Jag tror att om det kommer ett halo 4, så kommer det handla om att han landar på den planaten, möter massa fiender och försöker ta sig tillbaks till jorden!
tack o hej![no-no]


   
Citera

   
SvaraCitera
Hayge

Hoppas det XD <3 Halo


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Halo Wars är INTE, INTE halo 4. Det handlar inte ens om masterchief ffs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Halo 4 skulle väl mer kunna vara Halo 3: Recon/ODST fast det kanske är mer som en expansion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kommer inte komma Halo 4 Bungie lämnade microsoft för istället kommer Halo Wars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AwesomeHippo:

Halo 4 skulle väl mer kunna vara Halo 3: Recon/ODST fast det kanske är mer som en expansion.

detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjah, ganska halvtjaskigt lir. Första spelet var väl imponerande för just det grafikmässiga och fysik-motorn, men efter det... no.


   
SvaraCitera

Nick15:

Det kommer inte komma Halo 4 Bungie lämnade microsoft för istället kommer Halo Wars

Att lämna halo skulle vara ekonomiskt självmord för dom eftersom Halo Wars inte har fått så jätte höga förväntningar. Du har nog rätt om att det kanske inte kommer Halo 4 men jag tror att det kommer komma någon mer uppföljare än Recon.


   
SvaraCitera

*Host*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men varför skulle dom göra ett sådant slut då? Om det inte skulle komma nåt halo 4 skulle dom självklart inte gjort en sån film!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JimmyFallon:

*Host*

prosit!


   
SvaraCitera

Halo 3 hade grymmast handling. Tydligen ska 3an va sista spelet, iallfall om spartan 117.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Halo 1 var okej,2,3 slicka min röv hårt,hoppas 4 bli bättre 😀


   
SvaraCitera