Aviseringar
Rensa alla

Halsband 249kr - vart är världen påväg??


Ämnesstartare

dazed: Så länge någon vill betala 249 kronor för skiten så finns varan.

Likadant med idioter - så länge någon/något accepterar dem (kan vara de själva) så vägrar de förändras.tror dock att folk tänjer på sina gränser. Vill man verkligen ha halsbandet är det "värt det" när det egentligen inte är det "konstnadsmässigt". 

Blivande_japan: antar att det ej är silver el sån skit då? isf äre dyrt

Precis. Var inte ens kedja, var bara band som de flätat ihop och fäst "plast pärlor" på. Snyggt var det men inte det snyggaste som fanns

aristoteles: visst, det ligger en del ingenjörskonst bakom moderna klockor, men jag tycker ändå det är rätt löjligt.

aa, det är det

kachin: varför köpte du det då??

för jag ville ha det till studenten: det var stort för min lilla hals Tumme upp men jag lämnade tillbaka det idag, skicklig som jag är 😉 förpackningen var till och med bruten, haha.

elverpigen: reasladdertshirt

sjukt. ibland är de knappt värda 50 kr vid rea! sjuka människor.........


   
SvaraCitera

Jag tycker att saker och ting med kvalité kan kosta mer. Och sen. Hur kan man få en normal lön om ett halsbandet kostar tex 20 kr...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Priset skapar illusion om kvalitet, eller så har de varit snälla mot de förmodligen u-lands fabriksarbetarna  o gett dem en skaplig lön för en gångs skull 


   
SvaraCitera

la så mycket på en behå i förrgår. skulle nog inte lägga det på halsband. köper hellre en ny klänning eller skor då. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Likadant med idioter - så länge någon/något accepterar dem (kan vara de själva) så vägrar de förändras.tror dock att folk tänjer på sina gränser. Vill man verkligen ha halsbandet är det "värt det" när det egentligen inte är det "konstnadsmässigt".

TIme to rise up uppenbarligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är 249kr verkligen så farligt för ett smycke?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: är 249kr verkligen så farligt för ett smycke?

ja, om det inte är värt detplast och tyg + inte så jättesnyggt = 249 kr? njaaaaaaaaaaa..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

ja, om det inte är värt detplast och tyg + inte så jättesnyggt = 249 kr? njaaaaaaaaaaa..

Aa jag förstår lite ovärt då. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Aa jag förstår lite ovärt då.

mm:(


   
SvaraCitera