Aviseringar
Rensa alla

Halsfluss


Ämnesstartare

Nu är det så att oförstått var jag med en kille, vi hånglade osv, pratade inte alls med han igår, var lite upptagen, och fick veta att han har halsfluss... De har alltså gått 2 dagar, men jag är helt frisk nu, men har låst och de står att man märker först 2-4dagar efter att man blivit smittad, så de betyderatt jag kan bära på halsfluss nu? Eller kan ju ha klarat mig? Vad kan ju göra för att undvika att de bryts ut?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Iförrgår var jag med en kille*
läst*
Betyder att*


   
SvaraCitera

Sweeetsanna:

Vad kan ju göra för att undvika att de bryts ut?

Sånt man får ta när man hånglar runt![no-no]


   
SvaraCitera

Sweeetsanna:

Iförrgår var jag med en kille*
läst*
Betyder att*

Duktig du är[cute]


   
SvaraCitera

Sova och äta bra.


   
SvaraCitera

kebu12:

Sånt man får ta när man hånglar runt![no-no]

kebu12:

Duktig du är[cute]

Kör du bad guy, good guy-teknik här? [smile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Kör du bad guy, good guy-teknik här? [smile]

Ja, det är väl en bra teknik? Synd bara att jag är ensam så jag får göra båda karaktärerna[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

Ja, det är väl en bra teknik? Synd bara att jag är ensam så jag får göra båda karaktärerna[sad]

Å andra sidan sitter du ju säkert. Hon måste ju gilla varken good eller bad guys. Kan inte misslyckas tycker jag det låter som. [party]


   
SvaraCitera

kebu12:

Synd bara att jag är ensam så jag får göra båda karaktärerna

[love]


   
SvaraCitera

Myksa:

Å andra sidan sitter du ju säkert. Hon måste ju gilla varken good eller bad guys. Kan inte misslyckas tycker jag det låter som. [party]

Men nej! Vill väl inte få halsfluss, det är ju fan asfarligt![shake] Eller vänta, kuken kan väl inte få halsfluss?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Sånt man får ta när man hånglar runt!

Haha strilar inte runt, vi har hållt på under en längre tid, men vill fan inte ha halsfluss [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strular****** hata att den ändrar allt man skriver


   
SvaraCitera

Jag hade halsfluss för tre veckor sedan. Gå på penicillin och dyl.
Låter inte det lovande då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Jag hade halsfluss för tre veckor sedan. Gå på penicillin och dyl. Låter inte det lovande då?

Haha nå inte, hade gärna sluppit de, men jag har sjukt bra immunförsvar så hoppas ja klarar mig


   
SvaraCitera

Sweeetsanna:

men jag har sjukt bra immunförsvar så hoppas ja klarar mig

Intala dig det du.

Nu finns det ingen evildevil-smily här på UM vilket är synd. Jag får helt enkelt lita på att du visualiserar dig en just nu av denna smily: [badgrin]

[rolleyes]


   
SvaraCitera