Aviseringar
Rensa alla

Halsproblem. 🙁


Ämnesstartare

Hej.
Det är såhär att jag har haft något otroligt konstigt i min hals som jag inte vet kanske relaterar till andra problem jag har i kroppen.

Såhär är det iaf, jag har otroligt svårt att svälja saker (främst dricka med kolsyra, mörrt kött och saft/mjölk aktiga dryckor) men allt annat också fast inte lika allvarligt.
Alltid när jag ska äta så måste jag ha ett glas vatten så att jag kan svälja det annars fastnar det och jag får svårt att andas och det bildas otroligt mycket konstigt slemm (ser ut som det lever av sig självt om man loskar ut det) i min hals som gör att jag inte får ner maten, därför vatten som trycker ner skiten.

Och vet inte om det här kanske relaterar till det här men ibland så vaknar jag mitt i natten av att jag har OTROLIGT ont i lungorna, först visste jag inte vad jag skulle göra men nu så springer jag till köket och pressar ner massa vatten i mig, så mår jag bättre av någon anledning.

Uppskattar ärliga svar otroligt mycket, har haft det här i ca. 8-9 år och en läkare som jag besökte för 4 år sen sa att det var förkylning (förkylning i 4 år?) vilket jag inte tror ett piss på.. kanske något ärftligt? Det är iaf otroligt plågsamt, jobbigt och pinsamt när man ska äta med vänner så sitter man och häller i sig vatten och undrar vad det är för fel på en.

Tack på förhand. [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Kollar svar etc. imorgon när jag kommer hem från skolan ska sova nu.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera