Aviseringar
Rensa alla

halv två på natten


Ämnesstartare

SilentScream:

Min själ är död.

Minns inte när min levde..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellboy:

Minns inte när min levde..

Samma här Broder Tuck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rivethead:

med min politik och mina system skulle det här landet vara ett föredömme för resten av världens länder. men det går ni, som sagt, miste om...

Åh, nu förstår jag.. käraste nån, du har så rätt, jag menar, du hade ju säkert kunnat styra svergie! Med största sannolikhet[blush]

Rivethead:

ehm... jo? såatte...?

Att det där med förintelse inte är så uppskattat, och inte så effektivt för den delen heller.. Dessutom är det dyrt, luktar äckligt, folk kommer hata dig, och till sist så skjuter du dig själv i huvet. allt blir ju till ingen nytta.

Rivethead:

allvetande

BRUCE????

Rivethead:

inte nödvändigtvis, nej...

och med dessa ord har du gett upp. punkt och slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hälsar

Image


   
SvaraCitera

cinkomalalle:

Åh, nu förstår jag.. käraste nån, du har så rätt, jag menar, du hade ju säkert kunnat styra svergie! Med största sannolikhet

näämen?! kul att du tar förnuftet till fånga o insett att jag är ledaren alla skulle behöva [cool]

cinkomalalle:

och till sist så skjuter du dig själv i huvet.

vadå jag?? vad har jag o göra med att skinnskallar och kristna fundamentalister går ihop i något som resulterar en ny förintelse??

cinkomalalle:

BRUCE????

nejjeeeenn!!! [tired]

cinkomalalle:

och med dessa ord har du gett upp. punkt och slut.

verkligen? förklara hur du resonerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rivethead:

näämen?! kul att du tar förnuftet till fånga o insett att jag är ledaren alla skulle behöva

Aa, otroligt. fast med det menar jag inte att du måste göra det, alltså, det är helt okej att du slöar på sofflocket. Fortsätt så!

Rivethead:

vadå jag?? vad har jag o göra med att skinnskallar och kristna fundamentalister går ihop i något som resulterar en ny förintelse??

För att du har kontakter till skinnskallarna. Hallå, Hitler tog inte heller ihjäl människorna själv, han lejde andra.

Rivethead:

verkligen? förklara hur du resonerar.

Ameh. Kolla debattprogram, om en inte kan förklara, och inte ge några vettiga argument, inte vidareutveckla, det är ju han som räknas som förloraren[no-no]


   
SvaraCitera

cinkomalalle:

Aa, otroligt. fast med det menar jag inte att du måste göra det, alltså, det är helt okej att du slöar på sofflocket. Fortsätt så!

aamen tack! det var snällt...
kan fokusera på att göra det jag allra helst vill göra istället.

cinkomalalle:

För att du har kontakter till skinnskallarna. Hallå, Hitler tog inte heller ihjäl människorna själv, han lejde andra.

men vem har sagt att jag ens ska vara med?
jag förstår inte vad jag har med det här att göra [sad]

cinkomalalle:

Ameh. Kolla debattprogram, om en inte kan förklara, och inte ge några vettiga argument, inte vidareutveckla, det är ju han som räknas som förloraren

det är ju snarare så att den som inte förstår istället försöker låtsas som att den förstår, men istället blir totalägd o förlorar hela debatten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denhär gamla tråden.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rivethead:

aamen tack! det var snällt...
kan fokusera på att göra det jag allra helst vill göra istället.

Precis! Du kan gå omkring i din lilla ödetbestämda bubbla och se livet passera[smile]

Rivethead:

men vem har sagt att jag ens ska vara med?
jag förstår inte vad jag har med det här att göra

Du hör ju själv att du redan är inblandad, det är försent att dra sig ur. lessen.

Rivethead:

det är ju snarare så att den som inte förstår istället försöker låtsas som att den förstår, men istället blir totalägd o förlorar hela debatten...

Så kan det gå, MEN om den som inte förstår ber den andre argumentera och utvecka, och den inte kan det, ja då är den vinnare!

davvelito:

Denhär gamla tråden.

Haha, sköön tråd juh[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cinkomalalle:

Haha, sköön tråd juh[love]

Underbar.
Nu ska jag sova. Godnatt snöflickan[smile]


   
SvaraCitera

cinkomalalle:

Precis! Du kan gå omkring i din lilla ödetbestämda bubbla och se livet passera

jag är så glad för din skull att du äntligen har förstått. [smile]

cinkomalalle:

Du hör ju själv att du redan är inblandad

ehm... nej? [tard]

cinkomalalle:

Så kan det gå, MEN om den som inte förstår ber den andre argumentera och utvecka, och den inte kan det, ja då är den vinnare!

fast när det gäller en ganska simpel grej som inte går att förenkla mer så är dumförklarar man ju bara sig själv genom att be den andre utveckla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Nu ska jag sova. Godnatt snöflickan

Wii. gonatt på dej med, mjölkman[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rivethead:

jag är så glad för din skull att du äntligen har förstått.

Och jag är glad för din skull, för att du kommer få ett så..oerhört intressant liv..

Rivethead:

ehm... nej?

Jo, allt kommer att kopplas till dig, och du kommer inte att kunna säga emot att du var den som först kom på det..

Rivethead:

fast när det gäller en ganska simpel grej som inte går att förenkla mer så är dumförklarar man ju bara sig själv genom att be den andre utveckla.

Det var ditt lägsta försvar hittills[rolleyes]


   
SvaraCitera

cinkomalalle:

ch jag är glad för din skull, för att du kommer få ett så..oerhört intressant liv..

vad vet du om det?

cinkomalalle:

Jo, allt kommer att kopplas till dig, och du kommer inte att kunna säga emot att du var den som först kom på det..

dock ovetandes om utgången. då kan man ju inte skylla på mig...

cinkomalalle:

Det var ditt lägsta försvar hittills

det är ju ungefär så det ligger till [confused]


   
SvaraCitera

godmorgon! [love]


   
SvaraCitera