Aviseringar
Rensa alla

Hamas har startat ett krig


What's next? Gas chambers? :S


   
SvaraCitera

LÄS

NEJ! NI KAN INTE SÄGA ATT PALESTINA HAR [RÄTT] TILL ATT FÖRSVARA SIG!

Israel blev en självständig stat 1948 från Storbritannien, trots det har arabiska judar bott i detta område upp till 3000 år tillbaka.

Efter andra världskriget ville Israel (de arabiska judarna) bjuda in alla Europeiska judar för allt dåligt de hade genomlidit under 2:a Världskriget. Det är så judar fungerar, de håller ihop och det är det som gör de till den mest dominanta folkgruppen i världen, därav all avundsjuka och anledningen till antisemitism.

Väldigt många människor har fått för sig att ”Hej hopp, det fanns ett trevligt litet land som hette Palestina där massa trevliga och glada muslimer bodde. Men sen kom elaka USA och judar och sa; nej nu jävlar ska vi bo här, så flytta på dig, och så började kriget”. Vilket inte är sant.

Efter att de Europeiska judarna flyttat in i Israel så blev muslimerna giriga och ville också ha ett eget land. Men Israel sa självklart nej, det är ungefär som att Arab-täta orter i Sverige skulle kräva att få bli självständiga stater, kanske inte något som alla har något emot, men det strider i alla fall mot principerna, tänk ifall alla ville vara en självständig stat? Då blir det precis som i Palestina området.

Så efter att muslimerna fick avslag grundlades muslimska terroristorganisationer som stred för en självständig stat. Hamas som kan ses som den största terroristorganisationen grundades 1987.

Och så kom året 1988, Hamas utropar Palestina till en självständig stat, lägg märke till att det var få länder som gav samtycke. Striderna fortsätter och 1994 erkänns Palestina en självständig stat av Israel, trots att många länder inte håller med och än idag ses in Palestina som ett självstyre.

Så kort sagt, Israel GAV bort Palestina efter år av terrorattentat och inte på något sätt tvärt om.

Självklart är muslimerna fortfarande inte nöjda, de vill ha mer och Hamas som jag tidigare skrev är stämplad som en terroristorganisation av 35 länder fortsätter sina terrorattentat. Varför? Det kan jag inte svara på, ironiskt nog är det trots allt detta judar som kallas giriga. Hahaha. [n]

EDIT: lite stavfel och skit.


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Ifall en hel population judar skulle bosätta sig i mitt vardagsrum så skulle jag också bli förbannad

Läs ovanstående, för du har missuppfattat allting GROVT.


   
SvaraCitera

Packie:

Läs ovanstående, för du har missuppfattat allting GROVT.

Judekramare, eller du kanske är kroknäsa själv?


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Judekramare, eller du kanske är kroknäsa själv?

Jag berättar bara fakta och ingenting annat.


   
SvaraCitera

Packie:

Det är fakta och ingenting annat.

Du har missat att jag A) inte är seriös, B) egentligen inte bryr mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Packie:

NEJ! NI KAN INTE SÄGA ATT PALESTINA HAR [RÄTT] TILL ATT FÖRSVARA SIG!

Jo det kan vi, de har all rätt i världen att försvara sig mot förtryckare som gör att deras barn dör i plågor. Sionister är dagens nazister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Packie:

Så kort sagt, Israel GAV bort Palestina efter år av terrorattentat och inte på något sätt tvärt om.

Storbrittanien hade aldrig rätt till Palestina, Israel hade aldrig rätt till Palesting så därför kan de inte "ge" bort något, den kan bara ta saker. Tjuvar och mördare är vad de är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Packie:

Det är fakta och ingenting annat.

att du är en judekramare eller en kroknäsa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fosfor:

Man bekämpar terrorism genom att massekrera civilister hos en militärt och teknologiskt underlägsen fiende. Skall till äkta judeparanoia för något sådant sinnesrubbat.

Kunde inte ha sagt det bättre själv. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen var det ju judarna som började med terrorattentaten på 50-talet för att försöka driva bort palestinierna. Nu fortsätter man med terrorn men på en statlig nivå, statlig sanktionerad terror.


   
SvaraCitera

Leve Palestina och krossa Sionismen. [love]


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Du har missat att jag A) inte är seriös, B) egentligen inte bryr mig

OK, my bad.

asdor:

Jo det kan vi, de har all rätt i världen att försvara sig mot förtryckare som gör att deras barn dör i plågor. Sionister är dagens nazister.

Har du läst mitt tidigare inlägg? Antingen har du totalt ignorerat att läsa mitt inlägg eller så är du fruktansvärd naiv.

Det finns 44 muslimska länder i världen, det finns en (1) Judiskt land. Det är roligt samtidigt väldigt sorgligt att när Judarna ”får” ett land av det Brittiska imperiet som rent historiskt sett ändå har tillhört arabiska judar i över 3000 år kallas de giriga och förtryckare. Sen ger Israel till och med bort mark till muslimerna och de bildar landet Palestina, trots det blir ingen nöjd (främst inte muslimerna) de vill ha mer och mer och Judarna ses fortfarande som förtryckare. Vad folk inte fattar är att utan Israel hade det inte funnits något Palestina. Israel fick evakuera den judiska befolkningen så att muslimerna skulle få plats till att bygga skolor, hem, sjukhus och så vidare. Men nej, detta område är helt obebyggt och används istället för att sätta upp missilramper för att beskjuta Israel.

Jag känner medlidande för ALLA oskyldiga som drabbas på grund av Hamas girighet och hat. Hamas är lömska och onda, de gömmer sig bland civila och använder dessa som sköld (SITT EGET FOLK), de har ett flertal gånger stoppat matprogrammet som ska förse muslimerna med mat och de byggde aldrig skolorna och sjukhusen som de lovade, utan istället som jag sa, valde de att bygga missilramper. Hamas är en diktatur och det är de som förtrycker både judarna och sitt egna folk, muslimerna. Det har till och med Palestinas föregående president sagt.


   
SvaraCitera

Proletärerna i Isreal och Palestina borde förenas och sparka ut herrarna som räknar profiter. Men man kan ju bara drömma...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Packie:

Har du läst mitt tidigare inlägg? Antingen har du totalt ignorerat att läsa mitt inlägg eller så är du fruktansvärd naiv.

Jag har läst mycket om konflikten säkerligen mer än dig och jag står fortfarande fast vid att det Israel gör är fruktansvärt och de har ingen som helst "rätt" till det enligt mig.

Härligt Israel! 45 döda skolbarn! Nytt rekord? http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3561&a=870602

Alla som stödjer Israel stödjer mord och terror och förtryck. Nej jag stödjer inte Hamas heller men jag stödjer deras rätt att försvara sig mot den Israeliska ockupationen av deras land.


   
SvaraCitera