Aviseringar
Rensa alla

hamnar jag i fängelse nu?


Ämnesstartare

du är körd mannen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
du är körd mannen

LedsenGråter


   
SvaraCitera

kalle2000:

va? brukar dom göra sånt?

inte ofta, men du är väl under 18, då kanske de känner att det är lika bra. då kan de ju säga att de var ute efter din familj, media är rätt känsliga med hela grejen att mörda civila barn. men om det är av misstag så är det ju lättare att komma undan med. så att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

inte ofta, men du är väl under 18, då kanske de känner att det är lika bra. då kan de ju säga att de var ute efter din familj, media är rätt känsliga med hela grejen att mörda civila barn. men om det är av misstag så är det ju lättare att komma undan med. så att säga.

jag som alltid tyckt obama verkar schysst men han står alltså bakom detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de flesta kommer nog undan med det tror jag. vet inte.


   
SvaraCitera
EGER
 EGER

kalle2000:

jag knarkar inte. bara töntar som gör.

Ajdå, Då är jag ute på hal is.


   
SvaraCitera

The beauty of umHjärta


   
SvaraCitera

kalle2000:

jag som alltid tyckt obama verkar schysst men han står alltså bakom detta?

du tror väl inte på allvar att presidenten kan motsätta sig filmindustrin?


   
SvaraCitera

Lotus Elise:
The beauty of umHjärta

Hjärta   

Jag är amerikan och jag är snäll, slutsats; alla amerikaner är snälla, det kmr inte hända något annat än böter och fängelse <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du sitter på en trådlös, icke krypterad uppkoppling kan du ju bara gömma undan datorn och hävda att någon annan måste ha använt sig utav er uppkoppling. Gömma undan din dator för att de ej skall kunna matcha MAC-adresser o.s.v.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför driver ni med killen? Fattar ni inte att han förväntar sig ett seriöst svar?

Nej, det kommer inte att hända något. Du kan vara lugn. Det är bara skrämselpropaganda för att få folk att sluta fildela Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha stackare vilka svar du har fått Hjärta det kommer inte hända något 🙂 du kan vara lugn, men ett tips om du vill känna dig säkrare i framtiden  så kan du ju streama filmer istället 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för att strö salt i såren... Men streama, alternativt köp film istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Men streama

Att streama är också att ladda ner dock, bara det att du kan börja se materialet snabbare då den laddar ner sekvensielltRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är fan rökt. Förvirrad


   
SvaraCitera