Aviseringar
Rensa alla

Han 15 jag 13=)


Ämnesstartare

Ända sedan jag börja i sexan så har en kille i skolan i 8;an börjat stirra något väldigt. Han har gjort det i ett halv år nu och han reser sig och vänder sig om för att kolla på mig. Han har även puffat mig på face för ungefär 2 månader sedan. Jag puffade tillbaka och vi har gjort det en massa gånger. Men nu efter en massa gånger så kan jag plötsligt inte göra det längre på honom. Det står bara att han inte har tagit emot min senaste puff ännu för att han inte har varit inloggad. Men jag vet ju att han har varit det. Det är något skumt där, men och andra sidan så är det nog bara min facebook som hackar för det verkar verkligen som om han vill något. I vilket fall ska jag chatta med honom istället? Han började ju allting den fega vägen. Skall jag göra detsamma? Jag är också väldigt blyg. Jag har ju även lagt till honom som vän, men om jag nu ska chatta, vad FAn ska jag skriva? Jag kan ju inte direkt komma med "vem?" för jag kollar ju på honom också.. Och "varför puffar du?" då kommer han ramla bakåt känns det som..xS
Och haha, nej jag kommer inte ha sex med honom!:)[party]


   
Citera
Ämnesstartare

Säg "hej".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men mer än det haha:)


   
SvaraCitera

Men, ni går ju på samma skola. Tala IRL istället för internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skall jag bara komma där en dag och säga hej då plötsligt? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

menar självklart hej haha


   
SvaraCitera

DUDE, HAN KOMMMER ÅKA I FÄNGELSE: SKONA HONOM


   
SvaraCitera

säg hej och fråga ifall han vill nåt


   
SvaraCitera

KingGurka:

Men, ni går ju på samma skola. Tala IRL istället för internet.

finns ju massa olika psykiska barriärer som är möjliga för att man inte skulle våga det där.
tycker folk som säger sådär borde lära sig vara mer ödmjuka och förstående.

//mvh grinig.

bulle98: du verkar gullig! skriv till honom på facebook, kanske bara ett "hej" det räcker, för det visar att du vill ha kontakt. så kan han agera utefter den vetskapen.


   
SvaraCitera

retstickan:

finns ju massa olika psykiska barriärer som är möjliga för att man inte skulle våga det där.
tycker folk som säger sådär borde lära sig vara mer ödmjuka och förstående.

Vet att det finns det. Ursäkta om det lät för självklart och "enkelt". Ska omformulera det:

TS, ni går på samma skola. Försök att tala med honom IRL istället för på internet eftersom det lätt blir väldigt innehållslöst om ni bara sitter och puffar på varandra. Det kan räcka att heja på honom när du går förbi i korridoren till att börja med, om du är blyg. Sen när det inte är jobbigt längre, försök småprata med honom.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Det kan räcka att heja på honom när du går förbi i korridoren till att börja med,

mycket bra, +1 på denna [y]


   
SvaraCitera

bajsbulle98:

Och haha, nej jag kommer inte ha sex med honom!:)[party]

Bra!!!!


   
SvaraCitera

För du vet. Han kommer att vara sämst på sex.


   
SvaraCitera

stereo total:

För du vet. Han kommer att vara sämst på sex.

Men hon kunde ju vara snäll å lära honom =0 Så slipper han skämmas när han blir 23[no-no]


   
SvaraCitera

stereo total:

För du vet. Han kommer att vara sämst på sex.

Panda:

Men hon kunde ju vara snäll å lära honom =0

De ska inte ha sex [no-no]


   
SvaraCitera