Aviseringar
Rensa alla

han är borta (Mou alltså)


Ämnesstartare

Det vidrigaste svinet på jordklotet är äntligen borta ur världens vackraste klubb. Äntligen kan jag sova lugnt igen. Hoppas han blir rejält utbuad innan han försvinner. Och hur mycket special one är han nu? Jävla loser. Överskattad skittränare som tror sig vara en Gud efter lite titlar i ett ryskt företag och i en äcklig Milanoklubb. Tack för inget Mourinho och jag önskar dig fan ingen lycka i äckelchelsea igen.

 

 

  http://www.svenskafans.com/spanien/florentino-perez-avslojar-mourinhos-ode-i-madrid-479444.aspx?tnl336Click=start&tnl336Tab=ArtPop

 

 

 

 

 


   
Citera
Ämnesstartare

plis jag förstår inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
plis jag förstår inte

osis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va um har blivi sämre =PPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även om jag tycker att han var "smutsig" av sig som tränare så tycker jag att hon gjorde ett grymt jobb för att vinna mot Barca. Skön gubbe det där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gz!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"ok". så mycket skitsnack i ett enda inlägg. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk om vi skulle skriva så varje gång en umare avreggade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
tänk om vi skulle skriva så varje gång en umare avreggade.

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:
Även om jag tycker att han var "smutsig" av sig som tränare så tycker jag att hon gjorde ett grymt jobb för att vinna mot Barca. Skön gubbe det där!

mer barca som gick ner sig än real som blev bra. jag menar Bayern-Barca 7-0

passe aro :
"ok". så mycket skitsnack i ett enda inlägg. 

hur känns att att ha säkrat tredje platsen genom fusk? Fiorentina förtjänade den sista CL-platsen. pajas 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

mer barca som gick ner sig än real som blev bra. jag menar Bayern-Barca 7-0

Ja för svackor är ju att gå ner sig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Ja för svackor är ju att gå ner sig 🙂

haha det är ingen svacka. enda sen Pep stack verkar Barca ha dött lite. finns ingen taktik och inga ideér i laget utan allt går ut på ge Messi bollen. klart det var mycket ge messi bollen förr men nu är det ju löjligt. när messi inte är med eller gör något som dör barca typ. nej barca har gått ner sig. sista året med Pep började det och nu har det fortsatt. och nu till sommaren ska köpklubben köpa sig ur skiten. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: hur känns att att ha säkrat tredje platsen genom fusk? Fiorentina förtjänade den sista CL-platsen. pajas

"ok". säger han som är stor i käften och kallar andra lag och tränare för smuts och samtidigt håller på real madrid. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe aro :

"ok". säger han som är stor i käften och kallar andra lag och tränare för smuts och samtidigt håller på real madrid. 

vi köper iaf inte till oss CL-platser 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vi köper iaf inte till oss CL-platser 🙂 

såklart att de köpte till sig den. du är så jävla pinsam ibland. lol.


   
SvaraCitera