Aviseringar
Rensa alla

Han är känslokall


Ämnesstartare

Jag har en kk som jag har hållt på med i 6 månader, i början sa han att jag inte fick få några känslor. Självklart fick jag känslor, men fortsatte träffa han ändå. Tillslut blev det för mycket känslor att jag mådde dåligt, började därför träffa en annan kille som jag dejtade i 3 månader. Under denna tiden skrev min kk samt ringde mig hela tiden och ville ses, förklarade att jag ville sluta ses pga att jag har fått känslor. Han sa då att det inte gjorde så mycket, att jag är en fin tjej å att jag har varit ganska trevlig. Han var verkligen på, nekade honom i 3 månader men ändå fortsatte han fråga om vi kunde ses. Förstod väl då att han antagligen har känslor för mig, när jag å killen slutade dejta så började jag träffa min kk igen. Han har visat lite mer känslor, men problemet är att jag har fått känslor för han igen å jag visar det vilket gör att han blir helt känslokall mot mig. Så fort jag visar att jag är intresserad så blir han känslokall å ska leka svår, men så fort jag inte visar intresse är det han som jagar mig. Jag vet att denna killen har känslor för mig, men han är bra på att retas. Han vill att jag ska vara orolig över honom osv, han vill att jag ska visa att jag är svartsjuk mm. Jag har tyckt att detta har varit lite roligt, men nu är mina känslor så starka att jag inte orkar. Vill dock inte sluta träffa honom då båda antagligen har känslor, men han vägrar erkänna det. Är det bara att jag visar mindre intresse tills han börjar jaga mig igen? Eller vad ska jag göra? Har svårt för att låta bli att skriva till han ibland också, han har även stängt av snapkartan för att jag ska vara orolig osv. Det har han själv sagt, detta är så komplicerat. Men jag gillar honom trots detta, vill bara få honom att visa sina känslor..


   
Citera

Men oj så narcissistisk han verkar. Jag skulle aldrig träffa honom igen. Sådär håller bara konstiga personer på. 


   
SvaraCitera

Han gör ju bara det han ska


   
SvaraCitera

du borde inte ha tagit honom på allvarGlatt skålande


   
SvaraCitera