Aviseringar
Rensa alla

Han är så feg


Ämnesstartare

Hej, har ett 'problem' jag och min kille vågar inte prata så jätte mycket om sexualitet! Jag har inget större emot det men han är så feg när det gäller sånt! Han taffsar inte ens på mig och vi är trygga med varandra nu då vi vart ihop ett bra tag! Och det känns som han skulle bli tyst om jag fråga om han inte vill taffsa, vet att han vill men kan typ inte prata om det med honom och vill så gärna att han ska...


   
Citera
Kudhos

Skillnad på vågar och vill. Han kanske uppväxt att man inte får och vill inte bryta det. Vågar han inte så måste du prata med honom. Visa att det är okej när du går med på det. Att han får ta för sig. 

Vill han inte så vill han inte.


   
SvaraCitera
mynona

Om du vill att han ska "tafsa" på dig så är det kanske bättre att du visar det än säger det


   
SvaraCitera
reben

hur "vet du att han vill"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Om du vill att han ska "tafsa" på dig så är det kanske bättre att du visar det än säger det

Ska jag bara leda hans hand isåfall?


   
SvaraCitera

Alicegz:

Ska jag bara leda hans hand isåfall?

Ja


   
SvaraCitera
mynona

Alicegz:

Ska jag bara leda hans hand isåfall?

Kombinerat med att du rör vid honom på ungefär det sätt du vill att han ska göra på dig. Utgår ifrån att du är säker på att han vill röra dig så och att han vill att du ska röra vid honom så, men det brukar man känna och förstå. När/om viljan är ömsesidig så kommer han nog att tafsa på dig när du tafsar på honom


   
SvaraCitera

kan ingen svalka mig, aldrig att jag klarar det här, så feg så feeg


   
SvaraCitera

Alicegz

tafsa på han då så fåru nog tillbaks lite kärlek skaru se. Jävligt dåligt tankesätt förövrigt sitter o är besviken, e la fan bara göra nått själv.


   
SvaraCitera

I början var min kille också blyg och rädd för att jag skulle bli arg om han "tafsar" jag visade bara lite lätt att det är okej, och nu vågar han ta i mig mer, röra mig där han vet att jag blir galen av att han rör mig osv. Dock sker detta endast inom stängda dörrarBlink


   
SvaraCitera

Alicegz: vi är trygga med varandra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

tafsa på han då så fåru nog tillbaks lite kärlek skaru se. Jävligt dåligt tankesätt förövrigt sitter o är besviken, e la fan bara göra nått själv.

Du tror de är så lätt 🙂


   
SvaraCitera

Alicegz:

Du tror de är så lätt 🙂

ja, sånt blir bara jobbigare om man komplicerar det ist för att bara ta det för vad det är


   
SvaraCitera

Vad menar du exakt om sexualitet? Behöver man komma ut som hetro eller va.


   
SvaraCitera