Aviseringar
Rensa alla

Han är tillbaka.


vem fan e de


   
SvaraCitera
Draug

Daniellas: men hur hygieniska är ni själva liksom.

är renligheten själv om vi nu måste jämföra i flottmängd 😉


   
SvaraCitera
Draug

ölen kanske är god men vet inte om jag vill gynna hans intressen, vad går en flaska morberg öl på egentligen? gissar på 30 spänn minst.


   
SvaraCitera
Kudhos

Draug:
ölen kanske är god men vet inte om jag vill gynna hans intressen, vad går en flaska morberg öl på egentligen? gissar på 30 spänn minst.

Typ som andra mikro brygg på systemet. Omnipollo tar ju typ 60 kr för sina..


   
SvaraCitera
Draug

Kudhos: Typ som andra mikro brygg på systemet. Omnipollo tar ju typ 60 kr för sina..

extrema överpriser med andra ord, det kan morberg glömma att han får mina surt förvärvade slantar för såna priser.


   
SvaraCitera
Kudhos

Draug:

extrema överpriser med andra ord, det kan morberg glömma att han får mina surt förvärvade slantar för såna priser.

Jag brukar betala runt 25-30 kr /ölen på systemet. köper endast de jag gillar eller inte testat än. 


   
SvaraCitera

Draug: gissar på 30 spänn minst.

faktiskt hälften så mycket. 
Morberg


   
SvaraCitera
Draug

Kudhos: Jag brukar betala runt 25-30 kr /ölen på systemet. köper endast de jag gillar eller inte testat än.

för mkt pengar att slänga ut per bärs anser jag. Visst kan jag unna mig 2-3 öl av lite finare slag emellanåt, men när det krävs så pass mkt öl som det gör när det ska till o drickas får jag nöja mig med billigare varianter med höga procenthalter. Men bolaget är ju dyrt överlag, ska man komma billigt undan är det ju den lokala smuggelölen från tyskland som gäller 😉


   
SvaraCitera
Draug

pendu: faktiskt hälften så mycket.

så pass, inte så farligt som jag trodde då. Kanske blir o testa en vacker sommardag i grönskan, om det visar sig vara en drickbar öl vill säga.


   
SvaraCitera
Kudhos

Draug:

för mkt pengar att slänga ut per bärs anser jag. Visst kan jag unna mig 2-3 öl av lite finare slag emellanåt, men när det krävs så pass mkt öl som det gör när det ska till o drickas får jag nöja mig med billigare varianter med höga procenthalter. Men bolaget är ju dyrt överlag, ska man komma billigt undan är det ju den lokala smuggelölen från tyskland som gäller 😉

Jag handlar så sällan och vill inte bli dyngfull så brukar köpa 6 öl som landar på 180-250 kr totalt.


   
SvaraCitera
Draug

Kudhos: Jag handlar så sällan och vill inte bli dyngfull så brukar köpa 6 öl som landar på 180-250 kr totalt.

ok då är det väll mer förståeligt, jag tycker ju att ska man ändå till o dricka kan man lika gärna dricka rejält, Men dricker inte så jätteofta heller ändå, går i perioder det där. Tycker det är rätt så dyrt för sex bärs när man kan få en hel platta för c.a 150. Men vill man ha finbärs får 1 ju som sagt punga ut mer.


   
SvaraCitera
Kudhos

Draug:

ok då är det väll mer förståeligt, jag tycker ju att ska man ändå till o dricka kan man lika gärna dricka rejält, Men dricker inte så jätteofta heller ändå, går i perioder det där. Tycker det är rätt så dyrt för sex bärs när man kan få en hel platta för c.a 150. Men vill man ha finbärs får 1 ju som sagt punga ut mer.

Mhm. Köper alltid 2 nils oscar och 4 öl jag aldrig testat. Gillar att testa nya saker. APA är nya favvonz


   
SvaraCitera
Draug

Kudhos: Mhm. Köper alltid 2 nils oscar och 4 öl jag aldrig testat. Gillar att testa nya saker. APA är nya favvonz

nice o testa några nya varje gång ändå, du lär ju snubbla över riktigt goda bärs emellanåt då? testar sällan nytt faktiskt, borde börja lite mer med det, blir lätt att man fastnar i samma gamla bärs man alltid druckit annars har har jag märkt.


   
SvaraCitera
Kudhos

Draug:

nice o testa några nya varje gång ändå, du lär ju snubbla över riktigt goda bärs emellanåt då? testar sällan nytt faktiskt, borde börja lite mer med det, blir lätt att man fastnar i samma gamla bärs man alltid druckit annars har har jag märkt.

Samuel adams boston lager, den med det gamla receptet. Heeeerrrejävlar vad god. 


   
SvaraCitera
Draug

Kudhos: Samuel adams boston lager, den med det gamla receptet. Heeeerrrejävlar vad god

kanske kan va något värt att fukta strupen med 😉 gäller o försöka memorera namnet bara, brukar alltid få minne som en guldfisk så fort jag kliver in på bolaget av någon anledning.


   
SvaraCitera