Aviseringar
Rensa alla

han bad om tillåtelse för å va otrogen om 25 år?? :/


Ämnesstartare

Igår sa min sambo den sjukaste grejen.. Han inprincip bad om tillåtelse att få vara otrogen när vi varit gifta i 20år och har två barn å jag ej vill ha sex längre.

Han började med ett "allså det e ju jättemånga gifta par som är otrogna nuförtiden"
(och ja.. vi pratade lite om otrohet innan å jag sa att såna människor är sjuka i huvudet)
Jag "jaha"
han "hur ser du på saken om när vi är äldre, du ej vill ha sex mer, vi är gifta och har barn.... men jag fortf har ett sexbehov, anser du att det bästa är att jag går till nån annan eller att vi då skiljer oss"

(för så viktigt e tydligen sex!!)

vad fan ska man svara på det?? jag älskar ju honom liksom, inget av det e förstås ett alternativ [shake] Killar är bra knäppa ibland...

Sen sa han
"allså.. om vi hade en deal, jag berättar aldrig vem, när och hur, men du får veta om att jag går till nån annan eftersom att du ej vill ha sex med mej"
jag "ja det e ju bättre så än att du ljuger lr lämnar mej"

Å därmed har jag inprincip gett han tillåtelse till å va otrogen mot mej om sisådär 25år, dax å lämna redan nu? haha nää skojja..


   
Citera
Ämnesstartare

å dessutom... varför drar han upp den frågeställningen NU? har han liksom gått å funderat på det "detta är min livs kärlek, aldrig mer ha sex med någon annan.... lr hmm, när vi är gifta å tralala, då är ju jävligt många otrogna, men det är ju int bra... hmm, jag får tänka smart å fråga henne om tillåtelse hehe, va smart jag e" [confused]

Eller?

Dessutom verkar det verkligen som att killar vill ha ALLT. Är dom singlar och glor på porr å runkar vareviga dag så längtar dom efter stadigt sällskap.
Har dom stadigt så fasar dom inför att ett få knulla vem dom vill, och då kanske är otrogna. Varför måste dom/ni tråna efter allting, varför int bara va nöjda med det ni har???


   
SvaraCitera

oerfaren:

Å därmed har jag inprincip gett han tillåtelse till å va otrogen mot mej om sisådär 25år

oerfaren:

Killar är bra knäppa ibland...

[rolleyes][crazy]


   
SvaraCitera

Mitt ex bad mig om tillåtelse att vara otrogen medan vi fortfarande var tillsammans.

Anledningen: Jag hade haft en flickvän innan och hon var svartsjuk på henne och tyckte hon också skulle få ha vart med 2 personer, hon ignorerade också faktumet att jag inte ens hade sex med den andra tjejen.

[y][party][party]

oerfaren:

han "hur ser du på saken om när vi är äldre, du ej vill ha sex mer, vi är gifta och har barn.... men jag fortf har ett sexbehov, anser du att det bästa är att jag går till nån annan eller att vi då skiljer oss"

(för så viktigt e tydligen sex!!)

Lustigt att han förutsätter att du kommer sluta vilja ha sex med honom, antagligen för att du är kvinna och gamla damer knular icke.

Större risk att han typ blir impotent och fet och tappar lusten totalt istället.

Sex är otroligt viktigt, jag skulle inte klara av att vara i ett sexlöst förhållande iaf.

Han låter iaf rätt dum i huvudet, men det kanske du är med, vem vet.

[y]


   
SvaraCitera

oerfaren:

varför int bara va nöjda med det ni har???

dra alla över samma kant? [crazy]

oerfaren:

Tjejer är bra knäppa ibland...

[y][blush]


   
SvaraCitera

Sluta vara så djävla sexistisk förresten.


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Mitt ex bad mig om tillåtelse att vara otrogen medan vi fortfarande var tillsammans.

[tard]

Hon lät ju ... lite konstig.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Hon lät ju ... lite konstig.

Det var lite skumt ja.

aja, halvglömt und halvförlåtet nu så


   
SvaraCitera

oerfaren:

Dessutom verkar det verkligen som att killar vill ha ALLT. Är dom singlar och glor på porr å runkar vareviga dag så längtar dom efter stadigt sällskap.
Har dom stadigt så fasar dom inför att ett få knulla vem dom vill, och då kanske är otrogna.

Vad fan är det med dig? tror du seriöst på att alla är likadana?

oerfaren:

Varför måste dom/ni tråna efter allting, varför int bara va nöjda med det ni har???

Uppenbart är du rent av helt dum i huvudet som drar alla över en kam så här.

Kan meddela att jag ligger och vill inte ligga med någon annan än min flickvän, som jag dessutom väntade på i ca 3 år på att "få".

Och till sist.

Klorofyl:

Sluta vara så djävla sexistisk förresten.


   
SvaraCitera

oerfaren:

dax å lämna redan nu? haha nää skojja..

Hade min flickvän kommit med ett liknande förslag och velat vara otrogen någon gång så hade jag för första gången funderat på om hon är rätt person för mig.

När det gäller såna allvarliga saker så är jag rätt känslig. Finns tanken där så är handlingen inte långt borta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Lustigt att han förutsätter att du kommer sluta vilja ha sex med honom, antagligen för att du är kvinna och gamla damer knular icke.

jag vet int NÄR han gått å funderat så noga på detta faktum att han faktiskt vill leva resten av sitt liv med mej och därmed ej kommer att få nåt annat ligg haha... men på nåt vis har han väl tänkt detta "om 25 år.." som den enda utvägen haha ;P och visst det e ju inget kul..

allså.. faktum att vi förnuvarande har ett välfungerande sexliv och jag blir fortf lika snabbt kåt på han som när vi först träffades (vi är snart 2år). Så då borde han väl int direkt oroa sej NU!? Men man vet ju aldrig.. han är emot otrohet, för han själv blivit bedragen. Men men..

Sex är otroligt viktigt, jag skulle inte klara av att vara i ett sexlöst förhållande iaf.

Han låter iaf rätt dum i huvudet, men det kanske du är med, vem vet.

Joo sex är viktigt.. även fast jag skrev "är sex SÅ viktigt?", så ja det är viktigt... och många äldre gifta par slutar nog med sex efter kanske 50års ålder, vad vet jag.. och ja, många är kanske otrogna i den åldern då oxå, men måste han dra upp faktum att han funderar på att ha det som en "nödlösning" lr nåt, nu vet jag allså att han funderar på möjligheten att knulla runt om 25 år.... asså suck. Jag får väl sattsa p å bli nya madonna så kanske han stannar hos baaaara mej [wink]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Gryphon:

Hade min flickvän kommit med ett liknande förslag och velat vara otrogen någon gång så hade jag för första gången funderat på om hon är rätt person för mig.

När det gäller såna allvarliga saker så är jag rätt känslig. Finns tanken där så är handlingen inte långt borta.

Mmm.. tanken flög i mej oxå, efter en stunds tystnad så sa jag rent ut att "menar du allvar... för om du gör det så funderar jag på om vi ens kommer att fungera i framtiden, om du redan nu planerar å va otrogen när jag kanske ej vill ha sex mer"

Dock så blir han lätt sur å säger att jag misstolkar allting, även nu dårå. Men jag sa tillbaka att han kan int bara slänga ur sej såna där ogenomtänkta saker å tro att jag ej ska börja fundera saken ytterligare vafan han menade.

Han älskar mej helt klart... han funderar int och vill inte var otrogen mot mej. Men samtidigt ifrågasatte han vad JAG anser om otrohet i högre ålder.... [tired] och det var uppenbart att frågan ställdes för att han ville veta sina möjligheter.


   
SvaraCitera

Klorofyl:

aja, halvglömt und halvförlåtet nu så

Om det känns bättre, så skulle jag inte vilja ha sex med någon annan dig om vi var i ett förhållande.

Jag är inte så bra på att uppmuntra folk, men jag är bra nära.

---

Vilken analys, ett "Är du dum i hela huvudet?" hade räckt som svar och givit honom en tankeställare.


   
SvaraCitera

oerfaren:

många äldre gifta par slutar nog med sex efter kanske 50års ålder, vad vet jag

Tror de knular på rätt bra faktiskt, kanske inte lika ofta men när lusten pockar på lixåm.

Nabla:

Om det känns bättre, så skulle jag inte vilja ha sex med någon annan dig om vi var i ett förhållande.

Jag är inte så bra på att uppmuntra folk, men jag är bra nära.

Haha, alltså, jag behöver inte uppmuntras, det var mer än ett år sen och jag har en ny flickvän som inte är ett as nu [smile].

Kom bara att tänka på det pga tråden.

Men tack ändå ^^.


   
SvaraCitera

blir könsmogen om 25 år därför han vill vänta så länge.


   
SvaraCitera

oerfaren:

Men samtidigt ifrågasatte han vad JAG anser om otrohet i högre ålder

Vad är skillnaden på hög och låg ålder? Jag kommer aldrig att vilja ha sex med någon annan än min flickvän, inte nu och inte om 25 år.

Tanken äcklar mig, jag kan inte ens se på porr utan att tänka på min flickvän. Kanske jag som är weird.


   
SvaraCitera