Aviseringar
Rensa alla

han bad om tillåtelse för å va otrogen om 25 år?? :/


ofta man lever om 25 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

Vilken analys, ett "Är du dum i hela huvudet?" hade räckt som svar och givit honom en tankeställare

jo haha.. skulle iofs räckt som svar. Eller att otrohet e ett faktum, men man behöver ej prata om det på det viset, man v et att man ej kan kotrollera ens tankegångar, allt e av naturen.... men man behöver väl ej diskutera det som om det vore normalt.

Klorofyl:

Tror de knular på rätt bra faktiskt, kanske inte lika ofta men när lusten pockar på lixåm.

mina päron har inte sex.

Gryphon:

Vad är skillnaden på hög och låg ålder? Jag kommer aldrig att vilja ha sex med någon annan än min flickvän, inte nu och inte om 25 år.

Tanken äcklar mig, jag kan inte ens se på porr utan att tänka på min flickvän. Kanske jag som är weird.

jadu... högre ålder är väl 40+ kanske..
det e ju bra att du känner så om din flickvän..
min kille kollar på porr å så då jag ej e hemma..


   
SvaraCitera

oerfaren:

mina päron har inte sex.

Hur vet du det?


   
SvaraCitera

oerfaren:

min kille kollar på porr å så då jag ej e hemma..

Det är en annan sak, det får min flickvän gärna göra om hon vill. Så länge det inte involverar en annan människa så gör det ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller vi sa mer så här... efter att han sagt att många gifta par är otrogna då den ena parten ej vill ha sex mer.

han "men när vi blir äldre så kommer jag nog garanterat vilja ha sex fortf, men du kanske inte kommer vilja det... kommer jag få gå till nån annan då? om du får veta att jag gör det, men att du ej vet detaljerna"

Hans fakta att jag ej kommer vilja ha sex som äldre är enbart baserad på det han hört/sett.. för det verkar ju mer vanligt att kvinnan ej vill ha sex i äldre dar, å mannen går till nån hora lr så, eller nån på jobbet, vad vet jag.

Hans fråga var väl mest för å veta min inställning/åsikt om saken.. men samtidigt ganska vulgär.
Men men... skriver in allt detta här för å få andras åsikter.


   
SvaraCitera

oerfaren:

"hur ser du på saken om när vi är äldre, du ej vill ha sex mer, vi är gifta och har barn

vad är det som säger att kvinnor inte vill ha sex när de har fått barn o är äldre? [tard]

finns ju många som fortfarande har det, kanske inte lika ofta, efter det, men att vara otrogen är en av de mest korkade sakerna man kan göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

vad är det som säger att kvinnor inte vill ha sex när de har fått barn o är äldre?

finns ju många som fortfarande har det, kanske inte lika ofta, efter det, men att vara otrogen är en av de mest korkade sakerna man kan göra

TACK för dom orden!! min sambo tycker oxå det, han vill inte vara otrogen, mest därför han tog upp frågan och frågade ifall det var okej om jag fick veta att han gick till någon annan osv. Så han har inga tankar på å bedra mej.

Jag vet int hur jag kommer fungera som äldre... kanske jag e mindre sexsugen, kanske tvärt om. Och om ens känslor för sin nuvarande inte är lika starka då som dom är nu så KANSKE det är ok att han går till nån annan, om han berättar det för mig. Men kanske inte.... jag är int negativ till iden, men absolut inget man kan svara på NU, för då blir man ju bara sårad, att han redan börjar tänka på det liksom [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Anledningen: Jag hade haft en flickvän innan och hon var svartsjuk på henne och tyckte hon också skulle få ha vart med 2 personer, hon ignorerade också faktumet att jag inte ens hade sex med den andra tjejen.

lol...? :') Vad är det med folk!?

Klorofyl:

Lustigt att han förutsätter att du kommer sluta vilja ha sex med honom

/precis vad jag tänkte skriva


   
SvaraCitera

The Elin:

lol...? :') Vad är det med folk!?

Så tänkte jag också. Hur normal är människan som kom på den idén liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Så tänkte jag också. Hur normal är människan som kom på den idén liksom?

antagligen JÄVLIGT osäker på sig själv.. sjukt hur långt folk låter sig själva gå alltså..


   
SvaraCitera

[cool]


   
SvaraCitera

Gryphon:

Hur normal är människan som kom på den idén liksom?

Personangrepp! [no-no]


   
SvaraCitera

oerfaren:

men absolut inget man kan svara på NU, för då blir man ju bara sårad, att han redan börjar tänka på det liksom

Jag tror du tar det där lite väl seriöst, att fundera på hur man värderar sex (eller andra saker) i förhållandet är nog bara hälsosamt. Det betyder inte att han vill vara med någon annan.

Du kan ju själv fråga honom om du skulle få vara otrogen om han tappade sexlusten.


   
SvaraCitera

Hahah vad i helvete...


   
SvaraCitera

oerfaren:

Killar är bra knäppa ibland...

Imo betyder de där bara att han bryr sig [rolleyes]


   
SvaraCitera