Aviseringar
Rensa alla

Han


Du kanske redan visste det men om man ska träffa någon från nätet så ska man alltid träffas på en plats med mycket folk och gärna ta med en kompis:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemligkill00:
Du kanske redan visste det men om man ska träffa någon från nätet så ska man alltid träffas på en plats med mycket folk och gärna ta med en kompis:D

jodå det visste jag. men tack ändå!


   
SvaraCitera

theresek:

jodå det visste jag. men tack ändå! 

det ä lugnt.:D


   
SvaraCitera

Kamrat? Användes inte det 2004?
Men ändå varför låter du någon annan skaffa ett skype konto till dig? Då kan han lätt som helst snoka och ta ifrån det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
Kamrat? Användes inte det 2004?
Men ändå varför låter du någon annan skaffa ett skype konto till dig? Då kan han lätt som helst snoka och ta ifrån det. 

haha ksk de gjorde, no idea. asså har ingen bra egentligen anledning för det men det var så att jag inte kunde fixa ett Skype konto(kommer inte ihåg vrf, säkert något med mi mal) då erbjöd han sig att göra ett. nu efteråt fattar jag att de intr var särskilt smart tänkt!


   
SvaraCitera

Skulle aldrig lita på snubbar från kamrat lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Skulle aldrig lita på snubbar från kamrat lol

vrf?


   
SvaraCitera

theresek:

vrf?

För de flesta som är där är bara skumma människor som är misslyckade som försöker haffa 15 åringar när dom själva är 25.


   
SvaraCitera

Sett på MTVs program Catfish? Om inte, gör det och tänk efter om det är någon att lita på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swagern#1:
Sett på MTVs program Catfish? Om inte, gör det och tänk efter om det är någon att lita på.

wtf?


   
SvaraCitera

Honom?


   
SvaraCitera

swagern#1:
Sett på MTVs program Catfish? Om inte, gör det och tänk efter om det är någon att lita på.

En TV-serie (från MTV dessutom) med syfte att locka tittare ska alltså ses som en bra representation av verkligheten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Honom?

vadå "honom"?


   
SvaraCitera

theresek:

vadå "honom"?

Strunt i det... Ogillar bara när man använder "han" där det skall vara "honom"
      Onödigt inlägg men hakar upp mig på just det Förvirrad, kanske för att det låter så illa Galen
Verkar som om många skriver/säger just det "felet".

Han spelade boll med sin kompis.
Honom spelade boll med sin kompis.
--
Vi kallade Han Boll-Kalle.
Vi kallade Honom Boll-Kalle.

Förlåt för onödigt inlägg! Ledsen


   
SvaraCitera