Aviseringar
Rensa alla

Han får mig att känna mig pressad att ha sex


Ämnesstartare

Jag har träffat en kille två gånger som jag gillar och är attraherad av till allra högsta grad, men han har båda gångerna varit väldigt pushig med sex vilket jag inte vill ha än då jag är ganska oerfaren och det känns inte 100% rätt såhär tidigt - och det har jag sagt till honom. Vill väl inte riktigt erkänna det för mig själv men inser ändå innerst inne att det mesta tyder på att han bara är ute efter sex. Trots att jag sagt nej har han liksom ändå försökt övertala mig osv.. Han har föreslagit att vi ska se på bio någon gång dock och det tyder ju kanske på att han är intresserad av mig på fler plan än bara det sexuella? Jag vet inte, men vet att jag har ångest idag dagen efter vår andra träff då han indirekt har fått mig att känna en stor jävla sexpress. Och så ska det ju inte vara. Om han verkligen gillade mig skulle han väl ändå vara intresserad av att lära känna mig först, och framför allt respektera till 100% när jag säger nej?

När jag formulerar allt nu med ord känns det som att det självklara svaret på problemet är att jag borde skita i honom, är värd någon som respekterar mig mer och inte bara är ute efter min kropp osv. Men samtidigt gillar jag honom verkligen och det händer typ aldrig att killen jag gillar verkar intresserad tillbaka, så vill liksom inte slösa bort chansen. Men åh om jag ska vara heeelt ärlig mot mig själv så känner jag typ i magkänslan ändå att vi nog aldrig kommer kunna bli något, så det kanske bara är förgäves. Är så jävla konflikträdd bara så om jag nu skulle försöka avsluta det skulle jag antagligen inte våga göra det på ett vettigt sätt, plus då som sagt att jag känner att jag kanske inte har gett det hela en ärlig chans, vi har ju liksom knappt umgåtts utanför hans sovrum än.

Som vanligt när jag skriver inlägg vet jag inte ens vad jag vill med dem, få sympati och igenkänning kanske? Har ju kanske ingen direkt fråga ni kan svara på, men jag lämnar väl helt enkelt inläggets syfte öppet för tolkning ^^

Kramar!


   
Citera

Säg åt honom att chilla. Alternativt slå honom med en stekpanna Glad


   
SvaraCitera

Om han pushar dig och försöker övertala dig så bryr han sig mer om sexet än om dig som person. Lämna honom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:
Säg åt honom att chilla. Alternativt slå honom med en stekpanna Glad

Hahaha ska komma ihåg att packa ner en sån nästa gång, tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:
Om han pushar dig och försöker övertala dig så bryr han sig mer om sexet än om dig som person. Lämna honom. 

Suck ja det är väl det jag borde göra :/ Måste bara klura ut hur fan jag ska kunna göra det, mår så jävla bra av att vara nära honom Gråter Samtidigt blir jag ju också osäker av att vara nära honom, det borde ju räcka för att övertala mig själv tycker jag


   
SvaraCitera

jagvar17år:

Suck ja det är väl det jag borde göra :/ Måste bara klura ut hur fan jag ska kunna göra det, mår så jävla bra av att vara nära honom Gråter Samtidigt blir jag ju också osäker av att vara nära honom, det borde ju räcka för att övertala mig själv tycker jag

Äsch, så småningom hittar du någon som får dig att må bra och samtidigt aldrig pushar dig till sex.


   
SvaraCitera

Z0dd:
Om han pushar dig och försöker övertala dig så bryr han sig mer om sexet än om dig som person. Lämna honom. 

+1


   
SvaraCitera

Bara neka sexet tills du vill, han måste lära sig att respektera dina åsikter och du ska inte känna någon press alls


   
SvaraCitera

jagvar17år:

Suck ja det är väl det jag borde göra :/ Måste bara klura ut hur fan jag ska kunna göra det, mår så jävla bra av att vara nära honom Gråter Samtidigt blir jag ju också osäker av att vara nära honom, det borde ju räcka för att övertala mig själv tycker jag

Är det honom du sover hos eller sover han hos dig ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:

Är det honom du sover hos eller sover han hos dig ?

Honom, fast har inte sovit där utan bara varit där mellan typ 20-01 två kvällar!


   
SvaraCitera

MarcusKing: Alternativt slå honom med en stekpanna

Gå och dö, nästa gång du är hungrig och vill tillfredställa ditt behov att äta ska jag tipsa någon i din närhet att smälla dig i skallen med en stekpanna
jesus...


   
SvaraCitera

Pappbox:

Gå och dö, nästa gång du är hungrig och vill tillfredställa ditt behov att äta ska jag tipsa någon i din närhet att smälla dig i skallen med en stekpanna
jesus...

wtf :S
tycker du att det han gör är okej? det är ingen jävla rättighet att få ha sex med någon. skärp dig.


   
SvaraCitera

isola: tycker du att det han gör är okej? det är ingen jävla rättighet att få ha sex med någon. skärp dig.

kan inte minnas att jag sade att det han gör är ok om det är TS person vi talar om, det jag sade var att det inte är okej att tipsa om våld och det gör mig smått irriterad


   
SvaraCitera

Pappbox:

kan inte minnas att jag sade att det han gör är ok om det är TS person vi talar om, det jag sade var att det inte är okej att tipsa om våld och det gör mig smått irriterad

Du gjorde jämförelsen med mat och att allt han gjorde var att försöka tillfredsställa sina behov när han indirekt våldför sig på henne.


   
SvaraCitera

Pappbox:

Gå och dö, nästa gång du är hungrig och vill tillfredställa ditt behov att äta ska jag tipsa någon i din närhet att smälla dig i skallen med en stekpanna
jesus...

Kom till Norrköping den 13:de så kan du få se på jesus jävla miffo.


   
SvaraCitera