Aviseringar
Rensa alla

Han gillar mig men jag gillar inte honom


Ämnesstartare

En av mina killkompisar har sagt att han gillar mig mer än en vän vilket jag inte gör. Vad skulle ni gjort i denna situation? Sagt sanningen eller bara försöka ignorera ämnet för man vill ju inte såra honom? Tackar tackar för svar 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag skulle sagt sanningen, för att det är mycket mer sårande att bara ignorera ämnet. Berätta rakt upp hur du känner. I slutändan är det schysstast mot honom. 


   
SvaraCitera
NRB01

HiddenMe:
Jag skulle sagt sanningen, för att det är mycket mer sårande att bara ignorera ämnet. Berätta rakt upp hur du känner. I slutändan är det schysstast mot honom. 

Jag håller med. Det är bäst att du säger hur du känner så att han kan gå vidare.


   
SvaraCitera

Säg sanningen. Försök vara tydlig, men var inte elak bara. Att bara ignorera ämnet tror jag sårar honom mer i längden. Var dock beredd på att det kan bli stelt mellan er, och det kan förstöra er vänskap. Men det måste inte bli så!


   
SvaraCitera

Var rakryggad och säg vad du tycker!


   
SvaraCitera

Bara var ärlig, det behöver inte vara en så big deal. Lika bra du tränar på det, du är tjej, det här är inte sista gången du kommer behöva avvisa en kille.


   
SvaraCitera
sies
 sies

Säg inte att du "bara gillar han som vän", berätta ärligt bara att du inte gillar han på det sättet. 


   
SvaraCitera

alla förtjänar en chans mannen. sug i alla fall av honom brushan.


   
SvaraCitera