Aviseringar
Rensa alla

Han har glömt bort mig


Ämnesstartare

Min kille har köpt sig en speldator pga svårigheter med droger bland vänner, han vill inte umgås med de som tar droger pga att han är rädd att han själv ska börja med skiten.
Därför har han nu köpt en speldator & har suttit vid den varenda dag, får nog minst 2 sms om dagen & när jag skriver att det känns som att han har glömt bort mig eller visar för lite kärlek så blir han förbannad. Hur jäkla svårt är det att höra av sig till sin tjej? Det är väl inte så jäkla svårt å visa lite intresse, känns som jag har gått och blivit singel för att han inte skriver med mig. Och det värsta med detta, när vi väl är med varandra då ligger han å kollar på sina spel på youtube? Like wtf, blir så jäkla förbannad. Sedan att han blir arg på mig för att jag säger som det är, förstår inte??


   
Citera

Hur gammal e du och han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så är det med alla tyvärr 
jag själv sitter och spelar hela tiden nästan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rip


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som om han är lite väll intresserad av datorn/mobilen.
Kanske ta ett snack med han och förklara att han kan inte hålla på så när ni umgås, åtminstone.


   
SvaraCitera

Det verkar som att din kille har ersatt sitt beroende med något annat, i det här fallet spel.

Har själv inga erfarenheter kring droger men som jag förstår det så tar det tid att bli drogfri. Det kan helt enkelt vara så att han går igenom den "fasen" där han kanske upplever abstinensbesvär osv så kan han vara som du beskriver. Att han sitter för sig själv med sina spel och  tänker inte på så mycket annat. Kan även hända att hans humör ändras. 

Om inte annat så får du fråga han vad han känner för dig. "Älskar du mig?" - Är svaret då ja så kan du ju ställa följdfrågan, varför han inte ger dig någon uppmärksamhet.


   
SvaraCitera

jsvensson:
Det verkar som att din kille har ersatt sitt beroende med något annat, i det här fallet spel.

Har själv inga erfarenheter kring droger men som jag förstår det så tar det tid att bli drogfri. Det kan helt enkelt vara så att han går igenom den "fasen" där han kanske upplever abstinensbesvär osv så kan han vara som du beskriver. Att han sitter för sig själv med sina spel och  tänker inte på så mycket annat. Kan även hända att hans humör ändras. 

Om inte annat så får du fråga han vad han känner för dig. "Älskar du mig?" - Är svaret då ja så kan du ju ställa följdfrågan, varför han inte ger dig någon uppmärksamhet.

Såg nu att jag läste fel.. Ops my bad 😀


   
SvaraCitera

jsvensson:
Det verkar som att din kille har ersatt sitt beroende med något annat, i det här fallet spel.

Har själv inga erfarenheter kring droger men som jag förstår det så tar det tid att bli drogfri. Det kan helt enkelt vara så att han går igenom den "fasen" där han kanske upplever abstinensbesvär osv så kan han vara som du beskriver. Att han sitter för sig själv med sina spel och  tänker inte på så mycket annat. Kan även hända att hans humör ändras. 

Om inte annat så får du fråga han vad han känner för dig. "Älskar du mig?" - Är svaret då ja så kan du ju ställa följdfrågan, varför han inte ger dig någon uppmärksamhet.

Såg nu att jag läste fel.. Oops my bad 😀


   
SvaraCitera

låter som om han vill att du ska ta hand om honom och vara där för honom när ham vill ha dig, låter inte som ett bra förhållnade tho


   
SvaraCitera