Aviseringar
Rensa alla

han har hört av sig!


Ämnesstartare

okej, angående det här: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=238316&page=1
med idioten som inte hörde av sig, idag kom det, ett förlåt och en förklaring. han hade varit helt superbakis och sovit hela dagen och sen inte vågat höra av sig, det låter ganska lamt ju men det spelar egentligen ingen roll (jag fick min orsak iallafall).
så summa summarum: killar suger, och betyder det att han inte gillar mig, eller gillar mig mycket när han inte vågade ringa för att han kände sig dum? säkert betyder det då ingenting, annat än att han är feg. okej.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag tycker att du ska strunta i honom.


   
SvaraCitera

besviken häst:

idag kom det

Har han inte hört av sig förrens idag? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Jag tycker att du ska strunta i honom.

[y]

besviken häst:

superbakis

alla som super är [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Jag tycker att du ska strunta i honom.

haha, men herregud, jag är en liten ensam tjej, det fattar ju jag själv att jag inte kommer kunna göra. även om jag borde och vill.
men nu vet jag ju hur han kan vara, kan jag inte bara få ta det som det blir nu? det behöver inte bli allvarligt och tungt. han är fortfarande asgullig och tycker jag är fin, och jag vill inte slänga bort någon som gillar mig. (även om ja, han inte skulle gjort som han gjorde) fan vad svårt allt är.


   
SvaraCitera

besviken häst:

haha, men herregud, jag är en liten ensam tjej, det fattar ju jag själv att jag inte kommer kunna göra. även om jag borde och vill.

Varför ber du om hjälp om du ska kritisera det enda vettiga svar du kommer få? [confused]
Grabben verkar helkonstig och det är du också om du "glömmer" detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pröva att arangera en ny träff. Dissar han dig en andra gång, bör du fundera på att dissa honom för gott.

En gång är ingen gång, två = 0 [wink]

Dold text: Lågt att vänta 6 dagar innan han hör av sig förövrigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Varför ber du om hjälp om du ska kritisera det enda vettiga svar du kommer få? [confused]

När man är kär vill man bara höra det som hjärtat vill höra... Ehm... Typ... [tard]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

När man är kär vill man bara höra det som hjärtat vill höra... Ehm... Typ... [tard]

Haha, mjo sant.
Men då får hon skylla sig själv om hon blir nobbad en andra gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Men då får hon skylla sig själv om hon blir nobbad en andra gång.

nej, då skyller jag allt på dig? klart jag fattar att jag får skylla mig själv, och det är väl en risk jag är villig att ta rå. jag orkar faktiskt inte bry mig om vad som händer nu, har tänkt tillräckligt [smile]

Jonnybravo91:

Pröva att arangera en ny träff. Dissar han dig en andra gång, bör du fundera på att dissa honom för gott.

ja, titta vad smart. då kan jag börja fundera på fetdiss, men jag är ju så god också och vill tro att alla är bra egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

ja, titta vad smart.

Ingen orsak [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

han är fortfarande asgullig och tycker jag är fin, och jag vill inte slänga bort någon som gillar mig.

aa säkert jättegullig, verkar va en toppenkille

och va spelar det för roll om han gillar dej eller inte när han ändå är dum?

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

så summa summarum: killar suger, och betyder det att han inte gillar mig, eller gillar mig mycket när han inte vågade ringa för att han kände sig dum? säkert betyder det då ingenting, annat än att han är feg. okej.

Men ofta han varit ute och supit när han visste att han skulle till dig? Det var en riktig lam ursäkt ja. [no-no]
Du kan ge honom en andra chans, så får han bevisa vad han går för, tycker jag. Men gör fan klart för honom att det handlar om 1 chans, inte 20. Jag förstår att det är svårt att säga emot, när någon gillar dig och du är rädd att han ska dissa dig osv. Snälla dra gränser, om han gör så mot dig igen vet du att du är VÄRD mer. Men uppdatera gärna om hur det går med killen. har ni bestämt och ses en annan helg då? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var inte så naiv.
Strunta i honom, han är inte värd det.


   
SvaraCitera

besviken häst:

klart jag fattar att jag får skylla mig själv, och det är väl en risk jag är villig att ta rå. jag orkar faktiskt inte bry mig om vad som händer nu, har tänkt tillräckligt [smile]

Dåså, då är det bara att köra! [cute]


   
SvaraCitera