Aviseringar
Rensa alla

han har hört av sig!


Ämnesstartare

getupstayup:

Men ofta han varit ute och supit när han visste att han skulle till dig?

ja, jag har alltså sett bildbevis! tydligen är inte en myskväll med mig lika mycket värd som en fyllekväll med grabbarna! och ja, jag tänker dra gränser, jag kommer ju inte orka vara med honom om han fortsätter såhär, men alla är värda två chanser iallafall.

getupstayup:

har ni bestämt och ses en annan helg då?

vi hann inte prata så mycket då om det, men han sa att han fortfarande vill veta av mig iallafall, så ja kanske. vi får helt enkelt se, jag är bara glad att jag slipper gråta över att han hatar mig (som han då inte gör, yay).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heaheiahaehheaheaheaheaheaheahaeheaheaheaheaheahea! Fuck him - dump him.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

yay

är det bara inte enklare att skaffa en annan, vettigare partner?


   
SvaraCitera

besviken häst:

men alla är värda två chanser iallafall.

Du kan väl skriva hur det utvecklar sig sen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

är det bara inte enklare att skaffa en annan, vettigare partner?

nej, för pojkarna står inte direkt på kö för mig.

Lalle NÄTVANDRARNA:

Du kan väl skriva hur det utvecklar sig sen?

jaja, självklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

nej, för pojkarna står inte direkt på kö för mig.

Är det inte bättre att du står på dig istället för att spela med deras regler?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

r det inte bättre att du står på dig istället för att spela med deras regler?

nej, jag är ensam och ledsen och inte tillräckligt stå-på-mig-ig, för tillfället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

nej, jag är ensam och ledsen och inte tillräckligt stå-på-mig-ig, för tillfället.

nu minns jag inte hur gammal du var men jag jag iaf att det är bättre att vänta med att skaffa pojkvän/flickvän när man är ca 16 som du säkert är, och fokusera sig på sig själv först och lära känna sig sj o bli trygg i sig sj o ha en bra självbild innan man kan bli tillsammans med ngn.. självbilden gäller särskilt tjejer, men oxå killar.. o du verkar inte ha den bästa självbilden som jag uppfattat det? har du inte det så kommer säkert tankar som "tkr min kille verkligen att jag är snygg" etc upp.. och det tror jag inte att du vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

o du verkar inte ha den bästa självbilden som jag uppfattat det? har du inte det så kommer säkert tankar som "tkr min kille verkligen att jag är snygg" etc upp.. och det tror jag inte att du vill

ja, nej, jag har väl inte det, men det händer en väldig massa saker överallt nu och jag har mycket svårt att se något bra i mig själv, och ter mig därför till andra som ser bra saker i mig, just för att jag inte kan det själv. men ja, det är förmodligen bäst att jag är ensam för resten av tiden nu då [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

men ja, det är förmodligen bäst att jag är ensam för resten av tiden nu då [y]

det bästa är att du får en bra självbild först o sen hittar ngn som kan bekräfta det genom att älska dig för den du är 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

det bästa är att du får en bra självbild först o sen hittar ngn som kan bekräfta det genom att älska dig för den du är 🙂

äsch... men egentligen, hur ska jag kunna älska mig själv om ingen annan gör det? då tänker jag ju att jag inte är tillräckligt fin? jag kan inte intala mig att jag är bra, det går bara inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

men egentligen, hur ska jag kunna älska mig själv om ingen annan gör det?

dina föräldrar gör väl det? [confused] dina vänner? [confused]

besviken häst:

då tänker jag ju att jag inte är tillräckligt fin?

alla är fina 🙂 kanske finns killar som inte tkr att du är fin, men det finns oxå killar som tkr att du är det, så är det lixom 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

dina föräldrar gör väl det? dina vänner?

föräldrar är det nästan tveksamt med, och jaja, jag har väl vänner men man vill ju bli lite kramad på ibland.
äsch strunt samma, jag har väl börjat lära mig att gilla läget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

vänner men man vill ju bli lite kramad på ibland.

man kan krama sina vänner 😛 jag kramar både mina kill o tjejvänner 😛 ingen fel med det 😀

besviken häst:

äsch strunt samma, jag har väl börjat lära mig att gilla läget.

jag gillade det i 18 år, gillar det nu när jag är singel igen 😛
men visst man saknar att ha ngn att mysa o gosa med men det kommer 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera